![]() |
Repartitie
Het zijn de mensen van vandaag die in de privésector werken die instaan voor de pensioenen van VANDAAG.
En wie betaalt de pensioenen morgen? Alvast niet deze mensen want die kunnen hun eigen niet meer onderhouden! Uit de jaarlijkse cijfers van HR-dienstverlener Securex over de Belgische arbeidsmarkt blijkt nog maar eens dat vooral jongeren het slachtoffer zijn van de economische crisis. Maar liefst een op de drie Belgen jonger dan 30 jaar verloor vorig jaar zijn/haar baan. Volgens het rapport werden in 2012 19 procent van de werknemers ontslagen of stapten ze zelf op. In 2011 was dat nog 20,5 procent. Maar het blijken vooral jongeren te zijn die hun job kwijtspelen. 36 procent van de werknemers die jonger zijn dan 30 jaar werd vorig jaar ontslagen. 22 procent van hen is jonger dan 25. http://www.hbvl.be/nieuws/economie/a...-jaar-job.aspx |
OK, ik ga je nog 1 keer op mijn knieën en van ganser harte bedanken omdat jij mijn wedde betaalt en hopelijk ook mijn pensioen zal betalen, maar dit is dan ook de laatste keer, hé.... :roll:
|
Citaat:
Daarom dat de aan alcoholverslaving gestorven Daerden zaliger eerlijk zei dat de pensioenen tot 2014 uitbetaald konden worden. Vanaf 2015 kon hij dat niet meer garanderen. Dus U moet niet mij bedanken maar de mensen die staatbons kopen want ziij betalen (voorlopig) uw pensioen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be