Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hoe komt het dat mannen ... ??? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=184518)

Universalia 20 maart 2013 12:31

Hoe komt het dat mannen ... ???

In een krant stelde men zich de vraag waarom mannen er na jaren nog steeds hetzelfde blijven of bleven uitzien.

Ziehier het artikel

Misschien volledig naast de kwestie maar ik denk dat vrouwen sneller een bezoekje brengen aan een plastische chirurg en wel veel naar de kapper lopen.
Veel dames begrijpen ook nog steeds niet dat veel schminken en veel in de zon liggen nog eens zoveel rimpels kweekt. :cheer:

Uiteraard blijft het een feit dat het mannelijke dier in de natuur eigenlijk het mooiste is.
Ik geef een praktisch voorbeeld: De fazant

Persoonlijk blijf ik er ook altijd hetzelfde uitzien en ik prijs mij daar gelukkig voor.

Als iemand op de straat opmerkt, Yo! je ziet er goed uit! Dan vraag ik beleefd: Iets nodig??

:rofl:

giserke 20 maart 2013 12:48

Mannen zijn gewoon een hogere stap in de evolutie. Das alles :-)

handige_har 20 maart 2013 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6573725)
Mannen zijn gewoon een hogere stap in de evolutie. Das alles :-)

Haha!

Travis66 20 maart 2013 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6573708)
In een krant stelde men zich de vraag waarom mannen er na jaren nog steeds hetzelfde blijven of bleven uitzien.

Ziehier het artikel

Misschien volledig naast de kwestie maar ik denk dat vrouwen sneller een bezoekje brengen aan een plastische chirurg en wel veel naar de kapper lopen.
Veel dames begrijpen ook nog steeds niet dat veel schminken en veel in de zon liggen nog eens zoveel rimpels kweekt. :cheer:

Uiteraard blijft het een feit dat het mannelijke dier in de natuur eigenlijk het mooiste is.
Ik geef een praktisch voorbeeld: De fazant

Persoonlijk blijf ik er ook altijd hetzelfde uitzien en ik prijs mij daar gelukkig voor.

Als iemand op de straat opmerkt, Yo! je ziet er goed uit! Dan vraag ik beleefd: Iets nodig??

:rofl:

Het is gewoon een feit dat in alle zoogdieren de man de knappe sexe is. Hij is groter, sterker en heeft manen.

Vrouwen hebben slechts 1 voordeel qua uiterlijk. Het feit dat mannen te stom zijn om in te zien dat evolutie ervoor gezorgd heeft dat de melkklieren van een vrouw op een kont moesten lijken.

Klojo eerste klas 20 maart 2013 13:06

Commentaar van de meeste vrouwen alhier : 'Schoonheid zit van binnen'...
Daarom dat ze fortuinen uitgeven aan make-up en dergelijke.... :twisted:

cookie monster 20 maart 2013 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 6573740)

make-up:
inderdaad .... , het zit van binnen :rofl:
Nogal aangekoekt & gesledderd :lol:
Quel chiqué :lol:

NieuwNoors 20 maart 2013 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 6573740)

Niet alle vrouwen over dezelfde kam scheren aub; zelf gebruik ik totaal geen make-up; is zeker 4-5 j geleden dat ik me nog eens geschminkt heb en voel ook geen behoefte daartoe. Naturel vind ik nog steeds het mooist. Zeker bij vrouwen "op leeftijd". Ik wil zeker niet stoefen ofzo, verre van, maar al die zwaar opgemaakte, geplamuurde dames zien er minstens 10j ouder uit eens ze ontschminkt zijn.

Xenophon 20 maart 2013 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6574134)
Niet alle vrouwen over dezelfde kam scheren aub; zelf gebruik ik totaal geen make-up; is zeker 4-5 j geleden dat ik me nog eens geschminkt heb en voel ook geen behoefte daartoe. Naturel vind ik nog steeds het mooist. Zeker bij vrouwen "op leeftijd". Ik wil zeker niet stoefen ofzo, verre van, maar al die zwaar opgemaakte, geplamuurde dames zien er minstens 10j ouder uit eens ze ontschminkt zijn.

Vrouwen zien er dus beter uit met schmink.

Txiki 20 maart 2013 19:15

Vrouwen zouden moeten leren wat minder "ernstig" en "volwassen" te willen zijn, en doen zoals mannen: meer bier drinken, van tijd tot tijd goed onnozel doen en genieten van 't leven zoals't komt. Altijd dat saai gezaag over u deftig gedragen, stil zijn, niet lachen, ne "serieuze" indruk geven... in het openbaar alleszins, want thuis is't janken omdat ze zichzelf niet durven zijn.
En dan dat eeuwige gezever over elkaar en over prullen die er niet toe doen. Dat is het: ze moeten gewoon stoppen met kwetteren heelder dagen.

cookie monster 20 maart 2013 19:16

Txiki 20 maart 2013 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 6574169)

:-D Dat cijfer klopt niet. 6 is veel te weinig.

NieuwNoors 20 maart 2013 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6574159)
Vrouwen zien er dus beter uit met schmink.

Awel ja; totdat ze ont-schminkt zijn. ;-) Dat zei ik toch?

NieuwNoors 20 maart 2013 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6573739)
Het is gewoon een feit dat in alle zoogdieren de man de knappe sexe is. Hij is groter, sterker en heeft manen.

Vrouwen hebben slechts 1 voordeel qua uiterlijk. Het feit dat mannen te stom zijn om in te zien dat evolutie ervoor gezorgd heeft dat de melkklieren van een vrouw op een kont moesten lijken.

Alle mannelijke zoogdieren hebben manen? 8O

eno2 20 maart 2013 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6574180)
Awel ja; totdat ze ont-schminkt zijn. ;-) Dat zei ik toch?

Oneens

NieuwNoors 20 maart 2013 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6574186)
Oneens

Iets meer uitleg aub Eno?

NieuwNoors 20 maart 2013 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6574168)
Vrouwen zouden moeten leren wat minder "ernstig" en "volwassen" te willen zijn, en doen zoals mannen: meer bier drinken, van tijd tot tijd goed onnozel doen en genieten van 't leven zoals't komt. Altijd dat saai gezaag over u deftig gedragen, stil zijn, niet lachen, ne "serieuze" indruk geven... in het openbaar alleszins, want thuis is't janken omdat ze zichzelf niet durven zijn.
En dan dat eeuwige gezever over elkaar en over prullen die er niet toe doen. Dat is het: ze moeten gewoon stoppen met kwetteren heelder dagen.

Ik moet toegeven dat ge op verschillende punten gelijk hebt. Ik voel me ook beter in mannelijk gezelschap, eigenlijk al heel mijn leven. Tot wanneer ik trouwde, had ik bijna uitsluitend mannelijke vrienden. Mannen zijn rechtuit. Vrouwen zijn (dikwijls) achterbaks, heimelijk, jaloers, doen zich anders voor om aandacht te trekken enz. Ze steken je maar al te graag een mes in de rug heb ik al dikwijls ondervonden.

eno2 20 maart 2013 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6574193)
Iets meer uitleg aub Eno?

Ik vind dat ouwe taarten er niet beter uitzien onder make -up .

Naturel vind ik ALTIJD het best.

NieuwNoors 20 maart 2013 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6574211)

Ah, zo. Ik dacht dat je het omgekeerde bedoelde. ;-)

NieuwNoors 20 maart 2013 20:01

Citaat:

Een vraagje; wat noem je een ouwe taart? 40j? 45j? 50j? Of bedoel je een leeftijdsgenote van jou? (sorry, kon het niet laten) :-D.

NieuwNoors 20 maart 2013 20:02

Citaat:

"Wat ik vandaag verkeerd schreef......" :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be