![]() |
Enquête U en uw Tuin
Beste forumleden,
Wij zijn 4 studenten marketing aan de Katholieke Hogeschool Leuven en in het kader van ons eindwerk doen wij een onderzoek naar het onderhoud van tuinen in België. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 10 minuten. U kan op het einde uw contactgegevens invullen, zo maakt u kans op een van de vijf geschenkbonnen ter waarde van €20 voor tuinartikelen. Via volgende link kan u aan de enquête deelnemen. http://khleuven.limequery.com/36219/lang-nl Opgelet! Deze enquête kan alleen ingevuld worden door mensen met een tuin, terras en/of oprit! Wij danken u alvast voor uw medewerking!! |
Hoe dikwijls moet ik hier op dit forum nog schrijven dat zo'n online-enquêtes wetenschappelijk totaal waardeloos zijn?
|
Waarom dan juist? :)
Het zijn onze lectoren dat toch voor digitale verspreiding hebben gekozen. Dit is misschien niet het meest aangewezen forum, maar elke goede ingevulde enquête heeft toch zijn meerwaarde? |
Citaat:
:cheer: more gargle here! sixteen half ones of malt and chasers! :cheer: |
Toch 1 minpuntje : wie koopt de tuinproducten aan ....
Ikzelf OF parner ? En beiden kunnen dat niet ????? :oops: En tussen haakjes : 'enquëte kan enkel ingevuld worden door mensen met tuin enz...' ? BIj de anderen wordt de pc geblokkeerd ? :twisted: :lol: |
Citaat:
|
Over de hele tuin asfalt laten leggen, nu heb ik mijn eigen cartbaan..
:cheer: Tuinieren met plastieken planten :cheer: |
Citaat:
(allé, omdat ik toch nie onder die categorie val .....geld....toog.....wawastookalweer ? :twisted: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je weet wat je kunt met je geschenkbon. |
Citaat:
'Slimme' manier om aan een aantal mensen hun gegevens te geraken. :cheer: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij logeren 5 studentinnen in ons huis. :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be