![]() |
Vrouwen, opgelet! "Vrijpostig" Polleke komt terug naar de politiek...
![]() Wat een toeval. Op korte tijd twee krantenartikels over Pol Van Den Driessche. Hij was zelfs in De Zeverende Dag van 24 maart. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-opnieuw.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/948/Kunst-L...ler-voor.dhtml U ziet de bui al hangen natuurlijk. Zich nog eens excuseren, een boekje schrijven met de titel "Motief Haat". De arme, "vrijpostige" man is het slachtoffer van blinde haat... Dat deze Brugse pervert door middel van machtsmisbruik tussen elke vrouw haar benen wil zitten doet er niet toe, want Polleke is het grote slachtoffer, dat is nu wel duidelijk. En zo worden we opgewarmd voor zijn grote comeback naar de politiek. In 2014 zal de N-VA België doen barsten in samenwerking met de Brugse aanrander en hoerenloper Pol Van Den Driessche. Mijn vraag aan de Niveanen op dit forum, is of ze dit sujet met grote blijdschap gaan verwelkomen? |
Ik dacht dat iedereen onschuldig was tot het tegendeel werd bewezen?? Heeft iemand klacht neergelegd?? Heeft het gerecht een uitspraak gedaan??
Het is niet moeilijk om iemand aan te wijzen. Als ik , als vrouw, iedereen die ooit sexueel getinte woorden of daden tov mij moest aanklagen en veroordelen, dan heeft het gerecht veel te weinig tijd en mankracht om te volgen. Vrouwen moeten geen seuten zijn en die heren van antwoord dienen als het mondeling is, hen in het openbaar te schande zetten als ze proberen te bepotelen en als het echt ver gaat en mishandeling en verkrachting gebeurt, wel dan ze aanklagen , maar niet afkomen met verdachtmakingen na x aantal jaren. Verdorie, maak het direct openbaar als er iets ernstigs gebeurt en voor de rest, moeten de vrouwen zich niet laten doen. Als een rouw NEE zegt, dan moet er al geweld worden gebruikt en dat is strafbaar. |
trololololololo
|
Goed dat hij terug is. Past binnen de N-VA met als doel het vernielen van de belgicistische VLD en CD&V.
|
Arme Pol, zijn gedrag werd onaanvaardbaar toen hij bij de N-VA ging, daarvoor was er niets verkeerd mee.
|
Het moet niet gemakkelijk zijn om de seksuele appetijt te hebben van een bonobo en om bovendien met zijn lelijke smoel door het leven te moeten gaan. Zijn bronnen van narcissistic supply staan volledig droog, dus kan hij (biologisch) niet anders dan terug naar de showbizz voor lelijke mensen trekken... the cognitive dissonance is strong within this one.
|
Citaat:
Hij geeft zijn fouten toe. Sterker nog, zijn nieuwe boek gaat over seks. :lol: Citaat:
Zijn de argumenten op? Is hij welkom of niet? Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ook u heb ik nooit iets weten zeggen daarover. Maar inderdaad, los daarvan, de man is een parvenu. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar, serieus, had je dan gedacht dat dit zou uitlekken toen hij nog bij de CD&V zat? We spreken hier wel over de partij van het ACW-Belfius schandaal. Die houden wel meerdere potjes gedekt. Hoe dan ook, los daarvan, zou de N-VA moeten concluderen dat hij niet meer welkom is bij de partij. Zijn masker is afgevallen. De schade is onherstelbaar. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vrouwen inzetten als politiek geschut twintig jaar na de feiten is wansmakelijk. Niet in het minst voor die "slachtoffers" zelf. |
Citaat:
Het boek kwam er door de steun van zijn echtgenote. vijf vrouwen steunen pol van den driessche |
Blij dat deze fijne mens terugkomt.
|
Heet Vlaams Polleke is niet veroordeeld geweest. Hij heeft wel een enorme maatschappelijke pandoering gekregen voor zijn onbehoorlijk gedrag.
Een verkrachter-psychopaat is nooit meer te vertrouwen. Iemand met slechte manieren, kan nog wel verbeteren. Of heet Vlaams Polleke terug kan komen op het politieke toneel, zal afhangen van het antwoord van de plaatselijke afdeling. Daar kennen ze hem best, en kunnen ze best inschatten hoe groot de kans op recidive van zijn gedrag is. Als ze het gunstig inschatten, dan lijkt het me logisch dat ze hem op een redelijk discrete plaats op de lijst zetten. En dan het oordeel van de kiezer afwachten. Dit lijkt me allemaal zo logisch, zo democratisch, zo simpel als pompwater. . |
Citaat:
Sterk hoor. |
Citaat:
Maten en gewichten, zegt je dat iets Schoof? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be