![]() |
Het tegenoffensief van de BUB?
Ik keek net naar de aankomst van Gent-Wevelgem. Het viel mij op dat langs de kant de Vlaamse vlaggen zowat verdronken in gi-gan-tische Belgische vlaggen. Dat er met vlaggen gezwaaid wordt, is van alle tijden. Maar de grootte van deze vlaggen was wel echt opvallend. Zit de BUB hierachter? (het mag gezegd, het is al iets heel anders dan wereldvreemde persberichten loslaten op de planeet) Ik ben niet echt een wielerfan, gebeurt dit nog, of is er een belgicistisch "tegenoffensief" gestart?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waren het echt meer dan anders?
|
Vlaggenzwaaierij heeft geen zak te zien met politiek.
|
Citaat:
|
Citaat:
het waren wel belgische vlaggen met in het midden het wapenschild, niet echt de vlag die je dagdagelijks ziet. ik kan ze niet direct localiseren via google, maar dit komt er het dichtste bij (ik zag enkel de leeuwen en het motto denk ik; de rest van het wapenschild was niet aanwezig) ![]() |
Dan kan het niet anders als een massale actie van de BOB zijn.
|
Ja, het viel wel heel erg op. Hopelijk wordt volgende week de finale van de Ronde Van Vlaanderen niet ontsiert door die driekleurvlaggen.
|
http://www.youtube.com/watch?v=omeyMVzrwH8
Vanaf ongeveer 2 minuten. Achteraf tijdens het interview in de cabine stonden ze ook buiten heel doelgericht vlaggen omhoog voor het raam te zwaaien. |
Maar... de Vlaamse waren in de meerderheid...
Niet? |
Citaat:
Hoe we het ook draaien of keren, het gaat hier om geen fraaie beeldvorming. DIe Belgische titanic is natuurlijk gelukkig niet meer te redden, maar averij kan Vlaanderen altijd mee oplopen door te lang op de boot te blijven zitten. Belgicisten zoals dezen die duidelijk kwamen provoceren aan de meet in Wevelgem zullen er alles aan doen opdat Vlaanderen zo veel mogelijk Belgische averij zal oplopen. Ondanks De Wever's ongenaakbare status schort er overduidelijk wat met de Vlaamse identiteitsvorming. Alleen het Vlaams Belang maakt hier nog werk van. Dus, hoog tijd om volgend weekend tijdens Vlaanderen's mooiste de puntjes terug op de Vlaamse 'i' te zetten! |
Citaat:
|
Vorig jaar won Tom Boonen Gent-Wevelgem met leeuwenvlaggen.
http://www.youtube.com/watch?v=ynFAc4_Baro De BUB slaat dus terug :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk zit de B.U.B. hierachter, minstens passief. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be