![]() |
Krantenartikels uitwisselen.
Meer en meer zijn krantenartikels enkel nog te vinden achter een betaalmuur. Nu kan ik in ieder geval niet op alles geabonneerd zijn. Ik heb twee abo's en ben geen complete leecher.
Misschien kunnen we elkaar helpen door hier artikels te vragen die we willen lezen. We kunnen die elkaar dan per pm toesturen. Enkel ter inzage natuurlijk, te vernietigen, zodat we elkaar niet in moeilijkheden brengen. Ik heb al onmiddellijk een vraag. http://www.standaard.be/artikel/deta...30322_00514575 |
HLN.be
|
Citaat:
Ik vind dat artikel daar niet |
Citaat:
|
Iemand een abo op De Groene Amsterdammer ? Ik zou dit wel graag eens willen lezen.
|
Grappig idee. Bestaat er nog zoiets als een gratis proefabo. tegenwoordig?
|
Heeft er iemand een abo op Der Spiegel ? Ik zou dit artikel wel eens willen lezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij HLN lukt het ook, maar ze laten een call center naar je bellen om te zeiken of je graag permanent klant zou worden. |
het lijkt me eenvoudiger als iedereen hier zijn inlog en bijhorend paswoord post.
|
Gebruik Google nieuws
Bij elke kop krijg je de keuze uit een reeks kranten. Gezien 50% hetzelfde artikel publiceren kan je het altijd wel ergens gratis lezen |
Citaat:
|
Steekt er toch wel geen gratis Knack in m'n brievenbus met dat interview met Houellebecq
:cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik krijg elk jaar een gratis nummer met de vraag me terug te abonneren. Daar zit gij voor niets tussen. Ge gaat mij niet zot krijgen ze maat. Daarvoor leef ik al veel te lang in veel te veel dimensies. :p |
Citaat:
Ze zijn echt desperate, hé ? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be