![]() |
Vraag omtrent masterproef
Hallo,
Voor mijn masterproef moet ik een onderzoek doen naar de verhouding tussen partijleden en het partijbestuur. Ik moet nagaan of hun opinies gelijklopend zijn. Heeft iemand ooit dergelijk onderwerp moet behandelen? Graag zou ik dit eens willen zien want ik zie het echt niet zitten .... Grtz |
|
Citaat:
|
Als je op dit forum om raad moet komen vragen kan je beter in de Mc Donalds beginnen werken. Beste werkgever van 2012.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe triest en laag kun je zijn. |
Citaat:
Waarom denk je er niet aan om een kleine enquete te doen? De opinie van het partij bestuur zou je bvb kunnen linken aan het programma, en dan doe je een enquete voor de leden met vragen of ze al dan niet akkoord zijn met de krijtlijnen van het programma. Om te vermijden dat men deze blindelings kan herkennen zou je deze anders kunnen formuleren. |
2 Bijlage(n)
https://biblio.ugent.be/input/downlo...ileOId=3129171
mischien kan deze link je al op weg helpen titel: Enquête bij partijleden van N-VA en OpenVLD: eerste resultaten |
Citaat:
Een uitzondering is misschien de PVDA, die wel serieus investeert in ledenwerking. |
Citaat:
Wat denk je daarvan? |
Citaat:
Een van mijn beste vrienden, een zeer briljant man, heeft ooit zijn studies afgebroken en is in de McDonald's gaan werken. Daarna heeft hij Centraal-Europa verkend en nu is hij gelukkig getrouwd met kinderen, met een goed betaalde, stabiele job en bovendien verzorgt hij nog literaire vertalingen van Litouwse schrijvers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lichte ironie is dan wel toegestaan, zou ik denken. |
Citaat:
Wel, maak dan even rustig een afspraak bij die brave mens en gooi het eens op tafel. Als er één raad is die ik je kan geven: er is niemand die beter weet hoe jij je onderzoek kunt doen en wat-ie liever zou lezen in je proef dan... die brave mens zelf. Het betreft namelijk een "promotor" en geen "antimotor"... ;-) |
Mijn verhouding met het partijbestuur is slecht.
Ik ben het voor de helft met de partij niet eens. Maar die partij lijkt mij de minste der kwalen. |
Citaat:
|
Citaat:
Groen. Hier zo goed als onbestaande. Maar heel het eiland is groen. |
Citaat:
Misschien tijd om een antivulkaanspartij op te richten? One issue: de Teide slopen. :-p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be