Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Amerikaanse terrorist richt het zoveelste bloedbad aan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=184847)

Buitenwipper 28 maart 2013 19:50

Amerikaanse terrorist richt het zoveelste bloedbad aan

26 man doorzeefd binnen 300 seconden in een school. Een absoluut record.

Kijkt iemand hier nog van op?

U.S. school shooter 'killed 26 in 300 seconds'

D'ARTOIS 28 maart 2013 20:08

Ik zie een stelletje smerige kaalkoppen SSers en voor de rest is dit oud nieuws.

Ik vind het prachtig dat jij buiten loopt te wippen maar veel meer kan ik er niet van maken.

Wat ik wel kan maken is dat Amrika een levensgevaarlijk beleggingsland gaat worden en dat je de ene claim na de andere kunt verwachten als je daar iets onderneemt.

zonbron 28 maart 2013 20:30

Amerika : levensgevaarlijk -Yes (checked)

Ook ver buiten hun grenzen. Terrorist Nr. One.

zonbron 28 maart 2013 20:31

Motief = Psyops

D'ARTOIS 28 maart 2013 21:02

Uiteraard, en dit ter aanvulling, gebeurt dit door de criminele werknemers die, als je er niet met de zweep achter staat, je belazeren waar je niet bijstaat.

Je eigene personeel geeft info weg aan concurrerende bedrijven. De gemiddelde Amerikaanse werknemer is de luis in de pels en als je even verstandig bent beleg dan nooit in de VS.

julian 29 maart 2013 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 6583441)
Ik zie een stelletje smerige kaalkoppen SSers en voor de rest is dit oud nieuws.

Ik vind het prachtig dat jij buiten loopt te wippen maar veel meer kan ik er niet van maken.

Wat ik wel kan maken is dat Amrika een levensgevaarlijk beleggingsland gaat worden en dat je de ene claim na de andere kunt verwachten als je daar iets onderneemt.

Wat een gigantische overdrijvingen.

julian 29 maart 2013 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 6583497)
Uiteraard, en dit ter aanvulling, gebeurt dit door de criminele werknemers die, als je er niet met de zweep achter staat, je belazeren waar je niet bijstaat.

Je eigene personeel geeft info weg aan concurrerende bedrijven. De gemiddelde Amerikaanse werknemer is de luis in de pels en als je even verstandig bent beleg dan nooit in de VS.

Wat een haat,wat een vooroordelen.

Scorpio 29 maart 2013 18:17

Klein beetje idioot om een titel te maken waarin je laat uitschijnen dat het om een nieuw incident gaat, en dan een linkje plaatsen naar een artikel over Sandy Hook, in december, niet?

Nr.10 29 maart 2013 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio (Bericht 6584497)
Klein beetje idioot om een titel te maken waarin je laat uitschijnen dat het om een nieuw incident gaat, en dan een linkje plaatsen naar een artikel over Sandy Hook, in december, niet?

Bestaande topic van 24 bladzijden:
Bloedbad op Amerikaanse school met helaas veel doden:

Buitenwipper 29 maart 2013 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio (Bericht 6584497)

Heel dat artikel is blijkbaar aangepast. Het leek om een nieuw incident te gaan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be