![]() |
Wat kan de politie zo nog allemaal in de gaten gaan houden?
Na de hangjongeren, patsers, Oost-Europeanen en mensen met baard en lang kleed; wat kan de politie volgens u nog allemaal in de gaten houden?
-Een aanzienlijk gedeelte van de blowers zijn langharigen. Ze kunnen langharigen in de gaten gaan houden. Of mensen die plots hun haar laten groeien.Wat nog: wat kan onze politie nog allemaal doen om ons een veilige samenleving te garanderen? |
Citaat:
Ongeveer zoals de 0.2% aangepaste illegalen misbruiken om de rest van het tuig buiten schot te houden... Dik 90% van die mensen levert geen enkele bijdrage aan ons systeem, noch willen ze zelfs maar serieus integreren en toch krijg je wekenlang dezelfde uitzonderingen voorgeschoteld in de media... Het tuig wordt bewust niet getoond en buiten schot gehouden.:-( |
Citaat:
En ook geen idee wat je eigenlijk bedoelt... |
leve de politiestaat! :lol:
|
Citaat:
lol :-D Volg mensen die op fora anti-politie draden starten want die steken in het echte leven hun tong uit achter de rug van de flik of flikster. Schaduw mensen die zichzelf BigF noemen want dat staat voor Big Fuck you pig V! |
Citaat:
Maar dat is voor mij geen reden om die illegalen te gaan afschieten. Laten we dan degenen achterna zitten die dat mogelijk maken. Laat die mensen niet zomaar vrij rondwandelen en geef ze niet de indruk dat het allemaal niet zoveel rol speelt. Hou het simpel: ofwel mag iemand binnen ofwel niet. Maar iemand een papiertje geven dat-ie niet binnen mag om hem dan ongemoeid te laten binnenblijven is wel heel kortzichtig. Kortom; ik heb niks tegen illegalen maar des te meer tegen de mensen die er voor zorgen dat ze steeds kunnen blijven komen. Maar dat is een heel andere discussie. |
Citaat:
Moet ik misschien draden starten om er voor te zorgen dat ik begrijp wat jij bedoelt? |
Citaat:
:-D |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Jij bent wel een echte grapjas eh? Citaat:
Sorry... |
Flikkerdeflikkerde flik! Toek op de muil!
|
K&k.
Oh wacht, het is K&K. Ik vergiste me omdat er hier een aantal serieus aan het zeveren zijn. |
Mijn wc-bezoek.....soms blijven er zo van die gassen hangen die verdacht.....
|
De politie in burger heeft mij eens in het oog gehouden op een festival waarvan ik de naam niet ga noemen. Opeens allemaal mannetjes rond mij met oortjes in, ze dachten dat ik een dealer was.
|
Dat denken wij al lang.
Wel niet erg slim om met pillen naast die flikken te gaan staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mij kan dat eigenlijk niet schelen dat de Politie mij in het oog zou houden om de éénvoudige reden dat ze van een kale reis zouden thuiskomen daar ik niets verkeerd doe en de braafheid zelve ben.
Meestal zijn het diegenen die wat te verbergen hebben of al wat op hun kerfstok hebben die daar tegenin komen. ![]() ![]() Totaal geen probleem mee zelfs met camerabewaking, ik wuif zelfs al eens naar zo een camera, misschien leuk voor die mensen die zitten te kijken op dat ogenblik. ![]() |
Citaat:
|
Ik had niets bij...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be