Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat kan de politie zo nog allemaal in de gaten gaan houden? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=184880)

BigF 29 maart 2013 12:00

Wat kan de politie zo nog allemaal in de gaten gaan houden?

Na de hangjongeren, patsers, Oost-Europeanen en mensen met baard en lang kleed; wat kan de politie volgens u nog allemaal in de gaten houden?

-Een aanzienlijk gedeelte van de blowers zijn langharigen. Ze kunnen langharigen in de gaten gaan houden. Of mensen die plots hun haar laten groeien.

-Computerhackers zijn vaak twintigers die heelder dagen thuis zitten. Men kan twintigers gaan volgen die je zelden op straat ziet.

-De meeste bankiers die verantwoordelijk zijn voor de financiele crisis dragen een stropdas. Men kan mensen met stropdassen gaan volgen.

-Mensen met een oude versleten wagen betalen vaak hun rekeningen niet op tijd. Volg zulke wrakken.

-Veel wildplassers staan net voor de misdaad met een blaas op overdruk. Volg mensen met een ongemakkelijke tred en met een hand op hun kruis.

-Mensen die geen parkeerticket nemen zijn met de auto. Volg autobestuurders tot ze een parking oprijden.

-Sluikstorters geven minder afval mee aan de vuilniskar. Hou plekken waar minder vuilniszakken staan in de gaten. Vat ook post bij de slaapwinkel en volg mensen die een nieuwe matras hebben gekocht. Kijk wat ze met hun oude doen. Net zo bij mensen die nieuwe banden voor hun auto gekocht hebben.

-Zwartrijders op bus en trein beginnen hun misdaad in het bushokje en op het perron. Pak mensen in bushokjes en perrons op en vraag wat ze daar doen.

-Ramkraken worden vaak voorbereid door vooraf de winkel te gaan inspecteren. Laat winkeliers melding maken van mensen die alleen maar rondkijken en pak die dan op.

-Carjackers kunnen aangepakt worden door voetgangers nabij kruispunten met verkeerslichten in de gaten te houden.

-Check wie er langs een school loopt zonder dat hij zelf kinderen heeft en filter op die manier een aanzienlijk aantal pedofielen.
Wat nog: wat kan onze politie nog allemaal doen om ons een veilige samenleving te garanderen?

CLAESSENS Joris 29 maart 2013 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bilboa (Bericht 6584091)
Op welke manier staat bovenstaande onzin in verband met jongeren die kennis van wapens en springstoffen gaan opdoen en daardoor bij terugkeer een gevaar voor onze maatschappij zijn?

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...en-doden.dhtml

Om gangsters en terroristen vrij spel te kunnen geven heb je excuustruzen nodig die je als onschuldige slachtoffers naar voor kan schuiven hé.

Ongeveer zoals de 0.2% aangepaste illegalen misbruiken om de rest van het tuig buiten schot te houden...
Dik 90% van die mensen levert geen enkele bijdrage aan ons systeem, noch willen ze zelfs maar serieus integreren en toch krijg je wekenlang dezelfde uitzonderingen voorgeschoteld in de media...
Het tuig wordt bewust niet getoond en buiten schot gehouden.:-(

BigF 29 maart 2013 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bilboa (Bericht 6584091)
Op welke manier staat bovenstaande onzin in verband met jongeren die kennis van wapens en springstoffen gaan opdoen en daardoor bij terugkeer een gevaar voor onze maatschappij zijn?

Geen idee.
En ook geen idee wat je eigenlijk bedoelt...

vrijevlaming 29 maart 2013 14:13

leve de politiestaat! :lol:

Scherven A. Mok 29 maart 2013 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 6584070)
Na de hangjongeren, patsers, Oost-Europeanen en mensen met baard en lang kleed; wat kan de politie volgens u nog allemaal in de gaten houden?

-Een aanzienlijk gedeelte van de blowers zijn langharigen. Ze kunnen langharigen in de gaten gaan houden. Of mensen die plots hun haar laten groeien.

-Computerhackers zijn vaak twintigers die heelder dagen thuis zitten. Men kan twintigers gaan volgen die je zelden op straat ziet.

-De meeste bankiers die verantwoordelijk zijn voor de financiele crisis dragen een stropdas. Men kan mensen met stropdassen gaan volgen.

-Mensen met een oude versleten wagen betalen vaak hun rekeningen niet op tijd. Volg zulke wrakken.

-Veel wildplassers staan net voor de misdaad met een blaas op overdruk. Volg mensen met een ongemakkelijke tred en met een hand op hun kruis.

-Mensen die geen parkeerticket nemen zijn met de auto. Volg autobestuurders tot ze een parking oprijden.

-Sluikstorters geven minder afval mee aan de vuilniskar. Hou plekken waar minder vuilniszakken staan in de gaten. Vat ook post bij de slaapwinkel en volg mensen die een nieuwe matras hebben gekocht. Kijk wat ze met hun oude doen. Net zo bij mensen die nieuwe banden voor hun auto gekocht hebben.

-Zwartrijders op bus en trein beginnen hun misdaad in het bushokje en op het perron. Pak mensen in bushokjes en perrons op en vraag wat ze daar doen.

-Ramkraken worden vaak voorbereid door vooraf de winkel te gaan inspecteren. Laat winkeliers melding maken van mensen die alleen maar rondkijken en pak die dan op.

-Carjackers kunnen aangepakt worden door voetgangers nabij kruispunten met verkeerslichten in de gaten te houden.

-Check wie er langs een school loopt zonder dat hij zelf kinderen heeft en filter op die manier een aanzienlijk aantal pedofielen.
Wat nog: wat kan onze politie nog allemaal doen om ons een veilige samenleving te garanderen?

lol :-D

Volg mensen die op fora anti-politie draden starten want die steken in het echte leven hun tong uit achter de rug van de flik of flikster.

Schaduw mensen die zichzelf BigF noemen want dat staat voor Big Fuck you pig V!

BigF 29 maart 2013 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris (Bericht 6584145)
Om gangsters en terroristen vrij spel te kunnen geven heb je excuustruzen nodig die je als onschuldige slachtoffers naar voor kan schuiven hé.

Ongeveer zoals de 0.2% aangepaste illegalen misbruiken om de rest van het tuig buiten schot te houden...
Dik 90% van die mensen levert geen enkele bijdrage aan ons systeem, noch willen ze zelfs maar serieus integreren en toch krijg je wekenlang dezelfde uitzonderingen voorgeschoteld in de media...
Het tuig wordt bewust niet getoond en buiten schot gehouden.:-(

Dat die (volgens u althans) 90% van de illegalen geen enkele bijdrage leveren aan onze maatschappij is niet zo verwonderlijk. Ze krijgen het geld en de steun zo maar in hun handen geduwd en als ze het land moeten verlaten krijgen ze daar gewoon een briefje voor. Niet moeilijk dat die mensen hier niet zo maar weg willen. Ik zou zelf ook zolang mogelijk proberen te rekken. Misschien vroeg of laat... Zij profiteren gewoon van het systeem dat hen aangeboden wordt. Eigenlijk al een voorbeeld van perfecte integratie in Belgie.

Maar dat is voor mij geen reden om die illegalen te gaan afschieten. Laten we dan degenen achterna zitten die dat mogelijk maken. Laat die mensen niet zomaar vrij rondwandelen en geef ze niet de indruk dat het allemaal niet zoveel rol speelt.
Hou het simpel: ofwel mag iemand binnen ofwel niet. Maar iemand een papiertje geven dat-ie niet binnen mag om hem dan ongemoeid te laten binnenblijven is wel heel kortzichtig.

Kortom; ik heb niks tegen illegalen maar des te meer tegen de mensen die er voor zorgen dat ze steeds kunnen blijven komen.

Maar dat is een heel andere discussie.

BigF 29 maart 2013 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bilboa (Bericht 6584226)
Waarom start je dan deze draad?

Omdat ik daar zin in had.
Moet ik misschien draden starten om er voor te zorgen dat ik begrijp wat jij bedoelt?

BigF 29 maart 2013 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 6584225)
lol :-D

Volg mensen die op fora anti-politie draden starten want die steken in het echte leven hun tong uit achter de rug van de flik of flikster.

Schaduw mensen die zichzelf BigF noemen want dat staat voor Big Fuck you pig V!

Voila zie, de maatschappij alweer een stuk veiliger!
:-D

BigF 29 maart 2013 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bilboa (Bericht 6584254)
Welke woorden begrijp je niet?

De deze:
Citaat:

Citaat:

Of weet je niet dat er een oorlog in Syrie aan de gang is en er hoop moslim gekkies zijn gaan 'helpen' ?
Hoe moet ik in godsnaam weten dat jij het over Syrie had als je daar niks over zegt of als daar in deze draad nog niks over gezegd is?

BigF 29 maart 2013 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bilboa (Bericht 6584260)
Dat deed Brevnik maar dat vindt men ook weer niet goed.

:-D
Jij bent wel een echte grapjas eh?

Citaat:

Je mag ze niet eens benoemen : RACISME , mag ni
Hier verlies ik u weer.
Sorry...

giserke 29 maart 2013 14:58

Flikkerdeflikkerde flik! Toek op de muil!

Xenophon 29 maart 2013 15:20

K&k.

Oh wacht, het is K&K. Ik vergiste me omdat er hier een aantal serieus aan het zeveren zijn.

Klojo eerste klas 29 maart 2013 15:40

Mijn wc-bezoek.....soms blijven er zo van die gassen hangen die verdacht.....

Demper 29 maart 2013 16:16

De politie in burger heeft mij eens in het oog gehouden op een festival waarvan ik de naam niet ga noemen. Opeens allemaal mannetjes rond mij met oortjes in, ze dachten dat ik een dealer was.

giserke 29 maart 2013 16:20

Dat denken wij al lang.

Wel niet erg slim om met pillen naast die flikken te gaan staan.

vrijevlaming 29 maart 2013 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6584363)
De politie in burger heeft mij eens in het oog gehouden op een festival waarvan ik de naam niet ga noemen. Opeens allemaal mannetjes rond mij met oortjes in, ze dachten dat ik een dealer was.

en? hebben ze u eens goed toegetakeld met de mattrak :lol:

Klojo eerste klas 29 maart 2013 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6584363)

Hun vaste dealer was met vakantie ? :lol:

Universalia 29 maart 2013 21:27

Mij kan dat eigenlijk niet schelen dat de Politie mij in het oog zou houden om de éénvoudige reden dat ze van een kale reis zouden thuiskomen daar ik niets verkeerd doe en de braafheid zelve ben.

Meestal zijn het diegenen die wat te verbergen hebben of al wat op hun kerfstok hebben die daar tegenin komen.

Totaal geen probleem mee zelfs met camerabewaking, ik wuif zelfs al eens naar zo een camera, misschien leuk voor die mensen die zitten te kijken op dat ogenblik.

-Jo- 29 maart 2013 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 6584070)

Mensen met tattoos!!! Zijn ze naar verluid ook van plan, omdat veel tattoos wijzen op vormen van "extremisme"! Flikken zouden een zakboekje meekrijgen met daarin uitleg bij afbeeldingen van tattoos zoadat ze sneller kunnen weten wat voor iemand ze voor zich hebben.

Demper 30 maart 2013 17:36

Ik had niets bij...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be