![]() |
Studio Brussel goes rap: Fail nr 1.
Staatsomroep voor jongeren Stubru heeft allicht ook van hogerhand om de oren gekregen dat hun aanbod 'te wit' is.
Meer 'urban' dus. Meer swag. Maar o jee, wat zegt die rapper allemaal. http://www.hln.be/hln/nl/946/Muziek/...e-rapper.dhtml Geniet van het gekronkel van Jan van Biesen: "De waarden die Prinzo predikt, staan in schril contrast met het pluralisme dat Studio Brussel nastreeft. De zender verschuilt zich achter het recht op vrije meningsuiting. "Het gaat niet om het standpunt van Studio Brussel", aldus nethoofd Jan Van Biesen. "Prinzo heeft, net als iedereen, het recht op vrije meningsuiting zolang hij niet oproept tot haat of racisme. Dat zou onaanvaardbaar zijn." :lol: |
Citaat:
Citaat:
Toch, ergens tonen ze hier tenminste wat lef. Ik zou blij zijn moesten ze stoppen met enkel voorgekauwde pseudo-alternatieve pap te spelen en eens beginnen échte risico's te nemen. Maar voorlopig blijf ik zeggen: Studio Brussel Get Off The Air |
Als ik radio luister: ik smurf naar www.streamlicensing.com :)
|
Smijt die radio buiten, zoals Txiki zou zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kostte ze iets meer dan een jaar om Prinzo te ontdekken... Wij wisten dat al iets eerder. Gangsta Rap uit de Nederlanden http://forum.politics.be/showthread.php?t=127465 Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
stubru viel zuid korea aan :rofl:
|
Welke volwassen mens is er nu geïnteresseerd in Studio Brussel?
Ah, hoe is het mogelijk, hier vinden we zelfs twee exemplaren: Vrolijk op Vrijdag en Eberhard Leclerc. Speciaal voor hen: lang leve de verlengde minderjarigheid! |
---------
|
Citaat:
Opnieuw een mooie illustratie dat vlamingen geen ballen hebben (( Je kunt niet ver geraken met de mentaliteit van het slachtoffer, sorry Er moest al lang een stevige protest geweest zijn |
Citaat:
Wat nu? Je moet toch iets vinden dat zeker niet mainstream is, een paar suggesties: - Zijn er geen eskimo's ergens die didgeridoo spelen? - Japanse metal? - Russische calypso? - Angolese country? - Koreaanse schlagers? |
Citaat:
|
Citaat:
Loudness - In the Mirror (1984) |
Citaat:
|
Ik luister nooit naar een radio, ik krijg het daar van op mijn systeem. :rofl:
|
Citaat:
Russen draaien tegenwoordig meer electro op de radio en ook op discotheken dan hier. Veel bullshit ook natuurlijk want het duurt lang voor volk om zijn smaken te updaten. Gegeven dat Belgie een van de eerste land in techno was, eigenlijk. |
|
enige nachtclub in belgie die nog house speelt is larocca lier, de rest is door de politiek dicht gedaan. Kijk bvb naar legendarische illusion lier. Het spreekt toch voor zich. Nu willen ze dat we allemaal correleren, omdat dan er gemakkelijker zal zijn om ons onder controle te houden.
Diegenen die impact van de muziek op mensen onderschaten, denk gewoon aan oorlog liedjes)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be