circe |
29 maart 2013 17:53 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok
(Bericht 6584389)
Sluikstorten is de enige mogelijkheid om werkgelegenheid te creëren door en voor laagverdieners. Sinds ik dat ben gaan inzien doe ik ook zoveel mogelijk aan sluikstorten. Al doet het soms zeer want tevoren was ik een devote anti sluikstorter. Ik raapte zelfs andermans vuil op. :D
|
groot gelijk.
Ten eerste zijn de Roma fervente recycleerders. Dus laten zij het park in eerst instantie voor eigen rekening leegroven en alles wat nog bruikbaar is (zoals alleenstaande fietsen enzo hé) meenemen.
Dan wacht je tot de gentse feesten gedaan zijn, en dan organizeer je een vrijblijvende en uitnodigende (dixit Yussuf) campagne waarbij je eerst gaan onderzoeken of sommige roma misschien eventueel zouden geïnteresseerd zijn in een leuke zomerjob namelijk vuilruimen in Gent.
Desnoods zet je een vakantiejob campagne op, waarbij je voorrang geeft aan de gentse turken en de gentse roma en de gentse marokkanen.... misschien komen ze er dan op af? Alhoewel? turken en marokkanen gaan dan net gedurende vijf weken op heimweeverlof... en de roma moeten dan naar huis hun gebedeld geld gaan afgeven.
Misschien kunnen de vlaamse kinderen dan hun vuiligheid achter hun gat gaan opkuisen? Liefst nog als vrijwilliger natuurlijk. Vlaamse kinderen doen dat uit idealisme hé.
|