![]() |
Cheeren voor Bart Dewever
:cheer: Bart :cheer:
![]() ![]() |
Citaat:
die twee toen vieze sms'kens naar elkander |
Citaat:
![]() :cheer: Dewever :cheer: |
demper, gij linksen
|
Citaat:
En ik ben rechts. Veel rechtser dan de multiculturele, Belgicistische Niveanen. ![]() |
:cheer: multiculturele, Belgicistische Niveanen :cheer:
|
Waaaaaar is dat feestjeuuuuuhh!!!
Later op de avond ... Zet die ploat af ... :rofl: |
Toch een paar vragen vooraleer ik ga cheeren:
Rechtse die linkshandig zijn ?? Linkse die rechtshandig zijn ?? Linkse ouders , rechtse kinderen , wat nu ?? Rechtse ouders , linkse kinderen , wat nu ?? Rechtse die links worden aangereden ?? Linkse die rechts worden aangereden ?? Als ik aan de linkerkant van de straat sta , en ik wijs links , dit wordt rechts wanneer ik me omdraai , wat nu ?? Als ik aan de rechterkant van de straat sta , en ik wijs rechts , dit wordt links wanneer ik me omdraai , wat nu ?? Allee dan , ik cheer neutraal , oftewel evenwichtig: :cheer: BDW :cheer: Volgende keer stem ik ROSSEM !! |
![]() |
:cheer: De verlosser, de nieuwe Jezus. :cheer:
|
1 Bijlage(n)
:cheer: Bartje! :cheer:
|
![]() :cheer: Ben :cheer: |
Cheeren voor de friturist die bankroet gaat na het dieet van Dewever
![]() |
Citaat:
Frituristen hun inkomen afpakken. |
Citaat:
Wist hij meer en verzweeg hij het voor de burgers? (burgers, niet hamburgers) ??? |
Citaat:
|
Citaat:
't Is al een tijd geleden dat hij nog eens een goed biertje dronk... Zou er iets mis zijn met het bier in Vlaanderen en verzwijgt hij dat ook??? 8O |
Citaat:
die partij richt dit land ten gronde :sad: en zeggen dat ik altijd dacht dat ze over die familie in Laken hadden als ze stelden dat ze De Coninck weg willen |
Citaat:
:-( |
Citaat:
Check maar eens de verpakking. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be