![]() |
België in 3 zinnen
- de belastingen blijven steeds maar verhogen
- de schulden blijven zich opstapelen - het dagelijkse bashen op de N-VA |
Dit wordt weer een dijk van een topic.
|
En iedereen van overal ter wereld mag hier binnen met de ganse familie. Want in Belgie komen de gebraden kippen zo de mond ingevlogen.
|
1.belasting
2.conventionele quotient ter sociale ondersteuning (maw. een % op 1 of een vermeerdering van belasting) 3. 500 parlementsleden die alle macht leggen bij 10 partijraden en alle dagen in kakkafonie afsluiten |
1.belasting paradijs!
2.allen samen tegen 1 partij... 3.sp staat.. |
1. Politici die zoveel mogelijk graaien.
2. Politieke partijen die zoveel mogelijk graaien. 3. Politieke zuilen die zoveel mogelijk graaien. |
Citaat:
Inderdaad, allen te vinden in de 3 zuilen... |
Citaat:
|
1* K3
2* Friet met mayonnaise 3* Ronde van Vlaanderen |
1.Latijns Gewest
2.Jezuiten mentaliteit 3.Hollanders bashen |
Citaat:
Daar zijn het allemaal brave mensen. |
1. Rotslechte plaats om te verblijven volgens sommige partijen
2. plaats waar iedereen die het slecht heeft wil zijn volgens diezelfde partijen 3. land met partijen die warm en koud blazen naargelang het hen best uitkomt. |
dubbel
|
Citaat:
2/ onleefbare pensioenen, uitgezonderd de "vastbenoemden" 3/ op de helft van die partijen kan ik niet eens stemmen |
Citaat:
2/ gepensioneerden met gemiddeld meer dan 1 eigen huis, en een dikke spaarboek 3/ Tja men dacht dat het democratisch was om te splitsen, eigen schuld dikke bult |
Citaat:
|
-een beschaafd land
-waar het goed -leven is. |
Citaat:
Alleen maar in uw post, niet in de mijne, ik dacht dat mijn post duidelijk was. Het is natuurlijk - of het zou moeten, iedereen duidelijk wie er zuilen heeft en wie niet. |
Citaat:
- boom - huis pfff.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be