![]() |
ergste dingen die je tegen mentaal gehandicapten kan zeggen.
"zeg eens piet, wat wil jij later worden?"
|
...
|
"goed nieuws. we kunnen jou genezen. dan zal je normaal zijn en kan je gaan werken."
|
hou eens op, onsmakelijke.
|
snappie?
|
Jij steekt verkeerd in mekaar in uw hoofd.
... Mentaal gehandicapt ? Awel al ge een beenhouwer gekapt ziet maken van vlees, zo is er met uw verstand een boeltje gemaakt. |
tegen een mens zonder hand: "alles kits? niets aan de hand?"
tegen ene zonder voet: "ge hebt gene poot om op te staan!" tegen ene zonder voet maar met veel geld:"amai, ge leeft precies op grote voet" |
Tegen ene die verbrand is in de rug:
Gellinge zi goan leupe, Ath'ni woar? |
Nikki Lauda (f1-racer die in een accident beide oren kwijtspeelde) wil een butler aanwerven. Er zijn 3 kandidaten.
Kandidaat 1 gaat binnen, en Nikki Lauda vraagt : "Ziede gij niks abnormaals aan mij?" "Ja," zegt Kandidaat 1, "gij hebt geen oren!" En kandidaat 1 vliegt buiten. Kandidaat 2 gaat binnen, en Nikki Lauda vraagt : "Ziede gij niks abnormaals aan mij?" "Ja," zegt Kandidaat 2, "gij hebt geen oren!" En kandidaat 2 vliegt ook buiten. Kandidaat 1 en 2 komen mekaar tegen op de gang en praten nog wat na als daar kandidaat 3 komt aanzetten, en ze zeggen tegen hem : "Wat ge ook doet, zeg niet dat hij geen oren heeft want dan vliegt ge buiten." Kandidaat 3 bedankt voor de tip en stapt binnen. Nikki Lauda vraagt dan aan kandidaat 3 : "Ziede gij niks abnormaals aan mij?" Kandidaat 3 kijkt eens heel goed, en zegt dan "Ja, gij draagt contactlenzen!" "Wauw zeg" zegt de Nikki Lauda. "Hoe weet gij dat?" "Ah ja," zegt kandidaat 3, "omdat gij genen bril kunt dragen want gij hebt geen oren." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is gewoonlijk het moeilijkste bij het koken van een plant in de oven?
Die rolstoel door dat deurtje krijgen. en off topic maar wel leuk : Wat krijg je als je een gorilla kruist met een neger? Een zeer domme gorilla. 8) |
Citaat:
|
Citaat:
tegen jou bedoeld Mitgard, en tegelijkertijd on topic. SNAPPIE ??? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Voor 1 keer volg ik Mitgard : je moet met álles kunnen lachen. Ik heb ook familieleden die handicaps hebben, wel die lachen er zelf nog het meeste mee. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De meeste mentaal gehandicapten worden kwaad als je hen zegt dat belgie aant verdampen is ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be