![]() |
Voedsel
Ik ben erg bezig met wat ik naar binnenkrijg aan vitaminen in verband met een ziekte aan het imuunsysteem en ik vraag me af of het eten wat ik koop wel zo goed is.Tegenwoordig is alles eigenlijk genetisch gemanupuleerd en word het vlees ingespoten met groeihormonen.
Je leest ook zoveel wat wel en niet goed voor je is dat ik soms, door de bomen het bos niet meer zie Ik vond deze site erg interesant en wilde dit met jullie delen: http://www.codexalimentarius.org/ |
Citaat:
|
Hallo Zwitser,
Dank je voor je snelle reactie. Ervan uit gaan dat ik beter eet dan mijn grootouders, daar krijg ik kippevel van.Het lijkt me onwaarschijnlijk dat genetische gemanipuleerd eten namelijk gezond is. Er word namelijk door Codex al beweert dat groenten uit iemand zijn eigen tuin zonder toevoegingen ongezond is.Ik denk dat verder onderzoek nodig is:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://wetenschap.infonu.nl/onderzoe...nipulatie.html |
Citaat:
|
Eten is ongezond
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben er vrij zeker van dat er echte bezwaren zijn tegen GMO's en dat voorzichtigheid geboden is, maar vaak zijn dit soort lijstjes van dit soort websites in een handomdraai te ontkrachten. |
En toch krijg je via GM voedsel, dingen binnen die we niet gewend zijn.Er zitten voor en na-delen aan denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
bvb smoskes, liters cola, maandelijks een vat, wekelijks frituur/pitta, geen fruit, geen rauwe groenten, geen volkorenproducten, en uw enige wekelijkse groente ligt op de diepvriespizza. enfin, ge snapt wa ik bedoel hé |
Citaat:
Ik eet geen Thai.Waar het omgaat is dat ik gewoon interesse heb ik wat ik eigenlijk binnenkrijg van voedsel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Probeer eens te antwoorden op de vraag "wanneer ben je gezond?" en je zal vlug snappen hoe moeilijk 'gezond' te definiëren is. Tenzij U beslist een glas 99% azijnzuur ofzo te drinken natuurlijk, dat is dus bijvoorbeeld wel ongezond. Daar de parameter 'dood' nogal evident ongezonder is dan de parameter 'levend'. |
Citaat:
|
Gezond voor mij betekend dat ik voedsel in mij krijg dat niet volgestopt is met antibiotica.Ik lees de voordelen van GM wel, maar je kan mij niet wijsmaken dat de antibiotica die we binnen krijgen gezond voor ons is.Ik wil graag op de verpakking kunnen lezen wat er in zit.Bij de groenten afdeling van een supermarkt weet je namelijk niet waar het vandaan komt.Ik ga geen mensen of bedrijven beschuldigen hoor.Het is wat het is.. Ik wil alleen de diepte in en niet klakkeloos aan nemen wat regering, bedrijven enz me vertellen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be