![]() |
Vlaamse Leeuw remix
Beste forumgangers,
Ik zoek een mp3'tje met een moderne versie van de Vlaamse Leeuw. Ik weet dat sommigen vinden dat je zo'n volkslied niet mag "onteren" of verkrachten of wat dan ook, maar de énige mp3's die ik ervan vind zijn er met een koor en orkest erbij. Niet bepaald wat de hedendaagse jeugd laaiend enthousiast maakt... Of is er iemand die handig is met een audio-remix-programma... alvast bedankt RAC |
De Vlaamse leeuw met een housebeat? Ik vind dat het merchandise gerief ook wat hipper zou kunnen zijn. Toffere t-shirts, petjes en weet ik wat veel. Ik vind het allemaal wat oudbollig.
|
Deze versie is wel goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
de lionspride versie is niet slecht vind ik.
Hun cd is uit overigens |
overigens, de zanger van "lionspride" en "ancient rites" zijn één en dezelfde
|
Tegenwoordig zit die man wel in behoorlijk wat bands buiten Ancient Rites :?.
|
|
Citaat:
|
ja dat van dat engels horen ze vaker geloof ik....al is het natuurlijk een manier om vlaanderen op de (muzikale) wereldkaart te plaatsen
|
Citaat:
|
"sons of Flanders" is een onderschrift dat ook door hen gebruikt word.
In het volgende nr van "de levensboom" publiceren we een intervieuw met hen :) |
Ik vind het maar niets, trouwens zijn die gasten geen skinheads? Ik zal eens proberen een house of tecnoversie van de Vlaamse Leeuw te maken.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben voor vrije meningsuiting, maar skinheads vind ik idioten. Die kerels zijn zeker geen mooi voorbeeld van de vlaams-nationalisten.
|
ik vind het orgineel nog altijd beter
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be