![]() |
Richard Branson geeft helft van zijn fortuin weg
De droomprins voor alle weduwen
wil wereldverbeterend duwen als supermagnaat zoals onze Staat. Maar die is wel weg met het uwe ! ![]() De morgen |
Pff de helft maar ?
op Cyprus doet men beter ! Beneden de 60% maakt het geen indruk meer :-D |
Wat een klucht.
|
Inderdaad een klucht: dergelijke milardairs beweren dat geld niet gelukkig maakt terwijl ze dag en nacht bezig zijn met het vergaren van geld. Ze doen enkel en alleen maar aan liefdadigheid om hun reputatie te verbeteren.
|
Citaat:
|
Rijkjes die hun geld weggeven. Ontroerend. Ik kan mijn tranen niet bedwingen (van spijt dat ik niet meedeel).
|
Branson heeft veel muzikanten op de wereld gezet en goedkoop vliegen mogelijk gemaakt ...
Beetje respect mag wel. Geen idee wat de helft v zn fortuin in beweging zal zetten, let s try to find out ? Before judging. |
Citaat:
http://givingpledge.org/ |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zo optimistisch ben ik nu ook weer niet :-D
even afwachten hoe ver vanlannotje raakt met zn crowd funding ... en nr welke bedrijven die projecten dan uiteindelijk zullen gaan ... zolang we t niet echt zelf in handen nemen ... behalve het utopisch megalomane rossem volkskapitaalproject en het vage new b aanloopje, zie ik niet veel bewegen in de nabije omgeving; maar ik ken die sector niet echt, vergis ik me ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be