![]() |
Stap vooruit in moslimland...
Citaat:
De rest van wat we denken zullen we maar niet neertikken... |
Het verschil tussen man & vrouw:
Man: penis , kloten , klootzak vrouw: vagina , baarmoeder , borsten Gelijkenis: Man: Geen hersens :D Vrouw: Geen hersens :D |
|
![]() ![]() |
Citaat:
De werkelijkheid zal wel en pak triestiger zijn. |
Zoiets... dus onder strenge voorwaarden, zie link
![]() Grappig artikel trouwens, want de mannen rijden daar quasi nooit met de fiets. Brandstof is spotgoedkoop... 10 cent /liter diesel? http://benzinpreis.de/international.phtml?land=177 ![]() en moest er eens een vrouw met een fiets rijden is dat zeker iemand die met milieu bezig is. Citaat:
|
Wat vooral leuk is, is dat ze hun inpakmateriaal moeten aanhouden als ze fietsen. Kunnen ze later lekker gaan fulmineren als ze met haar laken tussen de spaken is blijven hangen.
Verder moet ze in gezelschap van haar baasje zijn als ze wordt uitgelaten in het park. Al of niet aan de leiband, dat zal van haar agility training afhangen. Kan ook op deze manier gebeuren: ![]() |
Citaat:
Ik dacht er ook een scartartikel was van een moslima die gekneld zat , en dat een man haar gezicht of lichaam bedekte ipv haar te helpen , maar ik vind dit niet meer terug ?? |
Vol op het gas gaan staan kunnen die moslima's zeker al heel goed.
Ik zag er zo in de week eentje met een Golf met nog drie andere moslima's die erin zaten en veel pret hadden blijkbaar die er waar men 50 km/u mocht wel even tegen 110 kwam doorgestoven. Groot verschil een wagen of een kameel dat wel. Heeft een kameel een gashendel eigenlijk of zou het dier in kwestie gaan dwarsliggen mochten er snelheden overtreden worden? :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be