![]() |
Straffe madam
Met intussen maar liefst 15 prachtige, gezonde kinderen trekt de Britse Joanne Watson in haar eentje het gemiddelde geboortecijfer van de natie omhoog.
En ze is nog niet van plan te stoppen. Van een straffe madam gesproken. Go Joanne! http://www.dailymail.co.uk/femail/ar...ave-birth.html ![]() ![]() ![]() |
Moest ze een kleurtje hebben, olala
|
Een tweeling er nu en dan tussendoor had de zaken uiteraard iets bespoedigd. ;-)
|
Mijn moeder is een wit konijn.....
|
lol Skobelev. Vroeger was 15 kinderen niet zo abnormaal.
|
Citaat:
|
Die vent gaat wat meemaken als ze beginnen purperen, en de vriendjes om de haverklap binnenvallen. :-)
Doet me trouwens aan iets denken ;-) |
Citaat:
Als je dacht dat men vandaag al wat slimmer was geworden, na reeds met 7miljard te zijn, no way kadee. och, elk zijn ding hé..... :-) het kwam van dit Aalsters kinderrijmpje: Mei moeder es e wit konoin, mor ze kan nog ginnen boeteram snoin. |
In dit geval is de moeder een echt wit konijn. :-)
|
Het minste dat er kan van gezegd worden is, dat het geen 'import' is. Tenzij uit Zweden? ;-)
|
Citaat:
Toen werd er ook veel minder bevuild en had de technologie de natuur nog grotendeels niet overgenomen. Beslist een 'unicum': voorbeeld dat (liefst) niet te volgen is.8O |
Een leuke bedoening zal het daar zeker zijn.
|
Wie geeft die allemaal eten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn daar 15 kinderen uitgekomen?
Ik denk dat je inmiddels tussen haar benen een Boeing 747 kan parkeren... |
Citaat:
|
Demper , foei :lol:
Vruchtbare slagroom in een pruimpje ;) 15 Kids , en nog doorgaan ?? Moet kunnen !! 15 verjaardagen van de kids , enz .... Ik zou zot wordern !! AAAARRRRGGGGHHHH :lol: Ikzelf ben tevrede met mezelf :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be