![]() |
Tegen de muur!
Voor sommigen is "tegen de muur" blijkbaar meteen een oproep tot moord. Ik link dat aan de juffrouwen en meesters in de lagere school, van wie we tegen de muur moesten gaan staan als we niet "braaf" genoeg waren.
Alé, wie heeft hier vroeger als kleine tegen de muur moeten gaan staan? Enne: zijt ge nu dood? :mrgreen: |
Ik zal het maar toegeven.
Ik heb vroeger tegen de muur gestaan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik me inbeelden dat jij heel stijlvol tegen die muur stond, Txiki...
|
Citaat:
Afvragend wat ik nu weer misdaan heb om zo onrechtvaardig behandeld te worden. |
ja,en toen stond mijn beroepskeuze vast ik word metser.
|
Citaat:
|
Als ge goe zat zijt is ne muur soms best handig om tegen te leunen...
|
Ja, en zelfs op mijn knieën toe.
|
en dan maar studies doen , waarom er veel graffitispuiters zijn...
|
Ja in de tijd liepen we gebukt onder de tirannie van autoriteit, gezag orde en tucht in de kleuterklas. (erna ook) :evil:
1 2 3 4 hoedje van papier riepen ze dan. Dat interesseerde me geen zak. Ik was toen al meer geïnteresseerd in de foef van Sofietje, 2 banken voor mij. Ja dat heeft me redelijk wat muurmomenten opgeleverd. :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Twee zaken die de iets zwaardere, mond steeds halfopen, plomperikken moeilijk konden verdragen. |
Ik heb nooit tegen de muur gestaan om de simpele reden dat wij nooit tegen de muur moesten maar in de hoek. En een hoek is niet hetzelfde als een muur.
In een klaslokaal heeft dat voordelen : er zijn maar 4 hoeken, dus konden er nooit meer dan 4 kindjes tegelijk stout zijn. Als er toch een 5de stout was, mocht nummer 1 de hoek uit en dat was dat :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Marie toch! |
Citaat:
|
Citaat:
Marie toch! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be