![]() |
Meest betrouwbare politicus
Actua TV is op zoek naar de meest betrouwbare politicus, als die al bestaat (lol). Er staat toch één Vlaams Belanger op: Annemans en van De Decker geen spoor.
http://www.actua.tv/betrouwbare/ |
Alweer infantilisering van politici. Alweer een spelleke, een show. Hebben die politici nu echt niks beters te doen? :roll:
|
Citaat:
Ons beliegen & bedriegen. Hun zakken vullen. |
Citaat:
Ik vraag me wel af of Actua TV niks beter te doen heeft. |
een betrouwbare politieker? mag ik eens lachen?
|
Misschien best gewoon de minst onbetrouwbare zoeken.
|
Citaat:
|
Ik denk dat Annemans dan het verste komt, zegt al 20 jaar hetzelfde, moet men bekennen zelfs al kiest men er niet voor. terwijl de rest ook De Wever, al eens een draai van zoveel graden maakt
|
Meest betrouwbare politicus ??
Allemaal !! :lol: :mrgreen: |
Citaat:
|
Een betrouwbare politicus is een contradictie in terminis.
En kom niet af met een Belanger of dergelijke, zelfde shit als de rest. Annemans teert met zijn maandelijkse pree van 10.000 euro 20 jaar op zijn bullshit, zoals ik dus schreef, zelfde shit als de rest. |
Citaat:
Eerst gematigd en anti-Dewinter (met contacten met Verhofstadt) Daarna man van de harde lijn en vriend van Dewinter (tegen Morel) En vandaag weer prediker van de matiging. Annemans is flexibeler dan een slangenmens. |
Meest betrouwbare politicus
Dat moet een veel te late 1 Aprilgrap zijn me dunkt en dan nog een vreselijk slechte. Meest betrouwbare politicus bestaat die? I doubt it ... :roll: |
Ik heb Ron Paul bij hen genomineerd :)
|
Citaat:
Ik zou zowat iedereen uit mijn vrienden- en kenissenkring als stukken betrouwbaarder inschatten dan de mensen op die lijst... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be