![]() |
Verdien eens 5000 €!
Heb je zin om 5000 € te verdienen zonder er al te veel te moeten voor doen?
Volg dan deze handleiding! Eigenlijk is dit om van te kotsen! Nu zwijgt Maggie in alle talen! Mijn besluit staat vast: ik stem in geen 100.0000 jaar nog op de traditionele partijen die dergelijke praktijken in stand houden. |
Citaat:
Wat is hier nu de praktijk die je aanklaagt? Toch die, veronderstel ik? |
Hebben wij onlangs Straatsburg geannexeerd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet niemand hier toch vertellen vanuit welke hoek dit allemaal komt? |
Citaat:
Je zou je nog lelijk kunnen vergissen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat allemaal op de kap van de belastingsbetaler! Die kerel was uit geprocedeerd. Dan zijn we toch klaar? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ook. |
Citaat:
Die 5000 euro had vermeden kunnen worden. Daar zit het ontoelaatbare. Maar zeg eens met zoveel woorden wat jij bedoelt met "dergelijke toestanden". Dat die man nog rechten heeft, bedoel je dat? |
Citaat:
|
De man heeft €5000 gekregen voor zijn onaanvaardbaar lange tijd achter tralies. Ondertussen is hij ook erkend vluchteling en moet hij het land niet verlaten.
Dit soort baldadigheden zijn te wijten aan de logheid en de incompetentie van ons rechtssysteem. Het feit dat niemand in dat rechtssysteem kan gestraft worden voor deze incompetentie is ook wraakroepend. |
Citaat:
|
Zoals Hypochonder al wist te schrijven, een serieuze blunder (weeral) van 'ons' rechtssysteem .
Langs de andere kant zou je u dan weer kunnen afvragen, wat kwam die hier ook weer doen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jullie willen van sommige mensen gewoon rechtenlozen maken. Hoe is dat mogelijk, zeg... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be