Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Verdien eens 5000 €! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=185263)

Rollercoaster 12 april 2013 08:44

Verdien eens 5000 €!

Heb je zin om 5000 € te verdienen zonder er al te veel te moeten voor doen?
Volg dan deze handleiding!

Eigenlijk is dit om van te kotsen!
Nu zwijgt Maggie in alle talen!
Mijn besluit staat vast: ik stem in geen 100.0000 jaar nog op de traditionele partijen die dergelijke praktijken in stand houden.

Txiki 12 april 2013 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster (Bericht 6598340)
Mijn besluit staat vast: ik stem in geen 100.0000 jaar nog op de traditionele partijen die dergelijke praktijken in stand houden.

Het is inderdaad schandalig dat die man zo lang onterecht van zijn vrijheid beroofd is geweest.

Wat is hier nu de praktijk die je aanklaagt? Toch die, veronderstel ik?

Another Jack 12 april 2013 08:48

Hebben wij onlangs Straatsburg geannexeerd?

Flippend Rund 12 april 2013 09:18

Citaat:

Ik vind die schadevergoeding eigenlijk nog te klein. Voor 5000€ wil ik geen 4 maanden in een cel zitten, en u ook niet. Die man had groot gelijk om naar de rechtbank te stappen.

Txiki 12 april 2013 09:23

Citaat:

Dit is gewoon wansmakelijk. Je draait het helemaal om.

Another Jack 12 april 2013 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6598368)

Ik krijg dagelijk zulke mailtjes...

Ik moet niemand hier toch vertellen vanuit welke hoek dit allemaal komt?

Rollercoaster 12 april 2013 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6598370)
Ik krijg dagelijk zulke mailtjes...

Ik moet niemand hier toch vertellen vanuit welke hoek dit allemaal komt?

Insinueer je nu dat ik tot de strekking van het Vlaams Belang behoor?
Je zou je nog lelijk kunnen vergissen.

Another Jack 12 april 2013 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster (Bericht 6598390)
Insinueer je nu dat ik tot de strekking van het Vlaams Belang behoor?
Je zou je nog lelijk kunnen vergissen.

Dat insinueer jij.

Rollercoaster 12 april 2013 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6598368)

Ik draai helemaal niks om. Wat wansmakelijk is, is dat dergelijke toestanden getolereerd worden en überhaupt mogelijk zijn.
Dat allemaal op de kap van de belastingsbetaler! Die kerel was uit geprocedeerd. Dan zijn we toch klaar?

Rollercoaster 12 april 2013 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6598394)
Dat insinueer jij.

Dat insinueer ik helemaal niet. Een goede verstaander heeft slechts een half woord nodig.

Another Jack 12 april 2013 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster (Bericht 6598402)
Dat insinueer ik helemaal niet. Een goede verstaander heeft slechts een half woord nodig.

Jij linkt dus populistische kettingmails automatisch aan het Vlaams Belang.

Ik ook.

Txiki 12 april 2013 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster (Bericht 6598397)
Ik draai helemaal niks om. Wat wansmakelijk is, is dat dergelijke toestanden getolereerd worden en überhaupt mogelijk zijn.
Dat allemaal op de kap van de belastingsbetaler! Die kerel was uit geprocedeerd. Dan zijn we toch klaar?

Nee, dan zijn we niet klaar. Van jou mag die man onterecht langer opgesloten zitten. Dat druist gewoon in tegen de mensenrechten. Van jou mogen die dus geschonden worden in naam van de heilige belastingbetaler. Wat een onmenselijke houding is dat?
Die 5000 euro had vermeden kunnen worden. Daar zit het ontoelaatbare.

Maar zeg eens met zoveel woorden wat jij bedoelt met "dergelijke toestanden". Dat die man nog rechten heeft, bedoel je dat?

Flippend Rund 12 april 2013 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster (Bericht 6598397)

Het is natuurlijk een beetje zuur dat de eerste de beste Afgaan die dit land binnenrolt er in slaagt van zich zo assertief op te stellen tegen het machtsmisbruik en het geknoei van de overheid. De juiste les die we daaruit moeten trekken is dat ook wij moeten leren van ons assertief op te stellen tegen het machtsmisbruik en het geknoei van de overheid.

Hypochonder 12 april 2013 10:35

De man heeft €5000 gekregen voor zijn onaanvaardbaar lange tijd achter tralies. Ondertussen is hij ook erkend vluchteling en moet hij het land niet verlaten.

Dit soort baldadigheden zijn te wijten aan de logheid en de incompetentie van ons rechtssysteem. Het feit dat niemand in dat rechtssysteem kan gestraft worden voor deze incompetentie is ook wraakroepend.

Another Jack 12 april 2013 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6598417)
Nee, dan zijn we niet klaar. Van jou mag die man onterecht langer opgesloten zitten. Dat druist gewoon in tegen de mensenrechten. Van jou mogen die dus geschonden worden in naam van de heilige belastingbetaler. Wat een onmenselijke houding is dat?
Die 5000 euro had vermeden kunnen worden. Daar zit het ontoelaatbare.

Maar zeg eens met zoveel woorden wat jij bedoelt met "dergelijke toestanden". Dat die man nog rechten heeft, bedoel je dat?

Vanaf het moment dat de Rollercoasters "Asielzoeker krijgt..." lezen, gaan ze automatisch in hysterische modus.

Universalia 12 april 2013 10:58

Zoals Hypochonder al wist te schrijven, een serieuze blunder (weeral) van 'ons' rechtssysteem .
Langs de andere kant zou je u dan weer kunnen afvragen, wat kwam die hier ook weer doen?

brother paul 12 april 2013 11:07

Citaat:

Volg dan deze handleiding!

Eigenlijk is dit om van te kotsen!
Nu zwijgt Maggie in alle talen!

is dat niet om te kotsen dat er advokaten zijn die hun dienten zo aanbieden, want ik denk niet dat er één migrant slim genoeg is om te weten dat hij daar via juridische weg recht zou kunnen hebben.

Txiki 12 april 2013 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6598476)
Zoals Hypochonder al wist te schrijven, een serieuze blunder (weeral) van 'ons' rechtssysteem .
Langs de andere kant zou je u dan weer kunnen afvragen, wat kwam die hier ook weer doen?

Asiel zoeken, tiens. Dat is zijn volste recht.

Txiki 12 april 2013 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 6598491)
is dat niet om te kotsen dat er advokaten zijn die hun dienten zo aanbieden, want ik denk niet dat er één migrant slim genoeg is om te weten dat hij daar via juridische weg recht zou kunnen hebben.

Alsof er één Vlaming slim genoeg is om te weten waarop hij via juridische weg recht heeft. Trek je redenering consequent door en schaf dan het rechtssysteem, de justitiehuizen, de wetswinkels en de advocaten gewoon af.

Jullie willen van sommige mensen gewoon rechtenlozen maken. Hoe is dat mogelijk, zeg...

Bob 12 april 2013 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6598343)
Het is inderdaad schandalig dat die man zo lang onterecht van zijn vrijheid beroofd is geweest.

Wat is hier nu de praktijk die je aanklaagt? Toch die, veronderstel ik?

De praktijk die moet aangeklaagd worden is dat belgie er niet in gelukt om uitgewezen asielzoekers, ook nog daadwerkelijk te doen vertrekken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be