![]() |
Is Hallal de toekomst?
Vorige week liep ik in een Albert Heijn supermarkt. Ik wou wat beleg kopen voor op de boterham. Nam daar een potje met kipsalade. Plots viel mijn oog op de vermelding "Hallal".
Gisteren liep ik in de Colruyt en kwam ik dit tegen. Is dit de toekomst? Gaan we in de toekomst gedoemd zijn om enkel nog hallal producten aan te schaffen? |
Als we genoeg vervuilen is de wereld hopelijk volledig naar de kloten tegen de tijd dat de moslims het overnemen. :twisted:
|
Zullen de moslims de wereld over nemen? Denkt u dit werkelijk of maakt u een grap?
|
Ik bestel elke week hallal koteletjes bij de beenhouwer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
van 2010 http://www.vilt.be/Ruim_helft_van_la...ekken_is_halal |
Citaat:
Misschien moeten we in die bakken wat gewoon varkensvleespakketjes bij leggen uit een andere bak? Kunnen ze weer het land overhoop zetten ... |
Wie enkel halal aanbiedt , ok !!
Wie geen halal aanbiedt , ok !! Wie beide halal aanbiedt , ok !! |
Citaat:
in mijn supermarkt lag er ineens "halalkip" (grote kippen) en alle kippen zijn in feite "halal" wegens gewoon kop eraf, maar bij dezen zal dus een apart gebedje gepreveld worden neem ik aan. Enfin, ik vond de speksneden die ik reeds genomen had ineens niet meer nodig en heb die teruggelegd in de koeling. Daar lagen wel al "kippen" maar kom, koeling is koeling. Ik heb het bedrijf niet beschadigd. Tweemaal heb ik dat gedaan. Ondertussen geen halalkip meer gezien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk wel dat je het sarcastisch bedoeld maar ik herhaal m'n vorig bericht toch nog eens. Citaat:
|
Jammer dat er geen varkensvlees verborgen zit in dat halalvlees, i.p.v. paardenvlees in rundsvlees.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zit zelfs in kippen. (plofkippen) |
Citaat:
Maar hoe bewijst ge dat het beest met zijn kop naar Mekka geslacht is en de slachter er geen Vlaamse vloek bij uitsloeg? |
Voor wanneer hallal kantelpoorten, of is dat dan weer racistisch ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be