zonbron |
13 april 2013 04:33 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS
(Bericht 6598987)
Je slaat wederom den spijker op het harde hoofd.
Hij moet democratie gaan uitleggen. Dat is een contradictio in terminis en ik voorzie dat Orbán hem vierkant uitlacht.
Als je ziet hoe de Eurokloten zich in alle toonaarden hebben verwrongen om een stel ordinaire oplichters binnen het gareel te houden van de EU, lach ik om de ze fratsen van Barroso.
Wellicht heeft hij gelijk, maar dan hebben we toch te maken met de balk en de splinter.
|
Inderdaad, het eurodictaat smijt alle remmen los en laten hun papieren tanden zien, op zijn best zijn het een paar papieren tijgertjes, maar dan wel de meest vreselijk antidemocratische.
Dus ook hier 2!
Citaat:
De Hitleriaanse nalatenschap wordt meer en meer zichtbaar.
|
Maar de eurocraten gaan van een kale reis terugkomen, Orban heeft veel ervaring opgedaan destijds met zijn communistische vriendjes...
Citaat:
And poor Viktor Orban. Just over twenty years ago the young Hungarian had the temerity to stand up at the reburial of the hero of the 1956 uprising to demand that Soviet troops leave and that the communist regime agree to hold free and democratic elections. The communists didn't like him very much. Orban and many other anti-communists of that era were fighting unelected Moscow-based occupiers who stole his country's sovereignty and ruined its economy for ideological reasons. Now, as Hungary's prime minister, he is fighting against an unelected Brussels and Washington-based force that seeks to steal (what's left of) his country's sovereignty and ruin its economy for ideological reasons.
|
Orban zal zonder twijfel hetzelfde doen met de eurokloten.
Jose Barroso mag een gepast gepeperd antwoord verwachten. Ik kan dat enkel aanmoedigen. nuff is nuff.
Misschien kunnen we zelfs nog eens lachen met deze gevaarlijke eurohalfgaren.
|