![]() |
Di Rupo aan Barroso: België is een speciaal geval
Citaat:
|
Nu zien we eens een glimp van de echte gedachten en bedoelingen van Di Rupo: Vlaanderen minachten en blijven leegmelken.
|
En de ironie is dat de stagnatiestrategie van de eerste minister van "alle" (kuch) Belgen het land net sneller zal doen uiteenvallen. Ze denken in La Wallonie blijkbaar nog altijd dat het geld hier aan de bomen groeit.
|
België moet volledig kapot.
|
Citaat:
|
Elio de premier faaan aaaaalleh buwelllegue
|
Dat Di Rupo de premier van de franstaligen is, net zoals Albert de koning van de franstaligen is, dat is toch allang geen geheim meer mag ik hopen?
Wedden dat Di Rupo er tegen Barroso niet heeft bij gezegd dat het NIET de Vlamingen zijn, maar zijn eigen franstalig volkske dat dreigt met het einde van België telkens het zijn zin niet krijgt? |
Citaat:
Ik weet niet of ze in Wallonië denken dat het geld in Vlaanderen nog altijd aan de bomen groeit, maar ik weet wel dat zij denken dat zij op de eerste plaats recht hebben op hetgeen in Vlaanderen nog aan de bomen hangt. |
Citaat:
|
Citaat:
Stoort de waarheid zo erg, Eno? |
Citaat:
En die man zijn schrijfsels worden hier via blogger LVB als echte journalistiek voorgedaan. |
Citaat:
Maar wat met de boodschap? |
De Zever zal hem ene dikke GAS boete opleggen en voila.:-)
|
Citaat:
Inhoudelijk zegt EDR hetzelfde als een top economist als paul de grauwe, of krugman om er een amerikaan bij te halen. Met name dat besparen weliswaar goed is, maar dat je het tijdens een crisis op voorzichtige manier moet doen, en niet de economie helemaal in recessie duwen door de consumptie te laten stoppen. Dan ben je nog verder van huis. Het is dus een evenwicht dat moet gezocht worden. Tenminste : dat is zo voor zij die willen dat er een oplossing komt voor het probleem, niet voor zij die de boel willen laten vastlopen in de hoop dan sneller hun fata morgana van onafhankelijk en rijk vlaanderen te kunnen realiseren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Di poepo is een speciaal geval, inderdaad...
|
Citaat:
Volksverraad! Arm volk... |
Citaat:
Auuuw! Dicht! :lol: |
Citaat:
Laat de Waaltjes consumeren! Zo blijft de economie draaien! :clapping: Ik denk niet dat Krugman zich ooit heeft uitgelaten over Belgie en nog veel minder over de Vlaamse kwestie. Dus die redenatie gaat niet op. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be