![]() |
Shopping-uitstapje De Croo werkt passanten op de zenuwen
Bijna niet te geloven, met de dienstwagen op een zaterdag in een autovrije straat schoenen gaan kopen voor madam....
![]() Shopping-uitstapje De Croo werkt passanten op de zenuwen . |
ja sossen kopen geen schoenen , die krijgen die via subsidies in het budget van het leger ?
|
Het ergste is dat hij zich van geen kwaad bewust is. Hij excuseert zich voor het fout parkeren. Maar dat er iets fundamenteel verkeerd is met het oproepen van een chauffeur aan weekendtarief om schoenen te gaan kopen voor uw madam, neen daar zit Alexandre Le Grand geen graten in.
|
De regels tellen toch niet voor de OVLD fils �* papa?
|
:cheer: het gaat de goede kant op met Alexandre :cheer:
|
![]() ... met nieuwe schoenen voor madam ... |
En nu als actie afgedragen schoenen inzamelen en bij hem thuis laten bezorgen. :-D
Of schoenen gooien naar z'n foto op een pensenkermis. :-D Ik zet het zo maar, want anders doe ik weer een oproep tot geweld. |
Citaat:
|
"we uiteraard snel door dat we daar niet thuishoorden met de wagen"
Zijn het randdebielen of zo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heel Freudiaans koos hij negen tegen tien derhalve een even grote kreng als echtgenote ... als hij die schoentjes niet koopt, afgezet voor de deur, kan hij het ook schudden ... k zou ni graag in zijn plaats zijn :p |
Citaat:
|
Citaat:
ik vrees dat ik er niet ver af zal zijn nochtans ... |
Maar een kwartier om schoenen te passen/kopen ?????? Wie gelooft die mensen nog ? :roll:
|
Corruptie, vriendjespolitiek en wereldvreemdheid bij de pensenliberalen?
Je meent het? |
Citaat:
|
Ik denk dat kleine Croo het meest verveeld zit dat nu bekend is geraakt dat zijn wijf geen schoenen wil kopen bij de lokale schoenwinkel in Brakel.
Dat gaat hem stemmen kosten bij de lokale middenstand. :-D :-D :-D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be