![]() |
Etnische kenmerken? Het mes erin!!
Volgens de dokter in kwestie vroeg de man om alle etnische kenmerken weg te snijden maar of de patient akkoord was met onthoofding kan hij spijtig genoeg niet meer vertellen.
Dokter M.V. verklaarde verder: "Toen ik begon te snijden was er geen houden meer aan. Wat ik ook wegsneed, de patient bleef duidelijk herkenbaar Marokkaan. Pas toen ik zijn hele hoofd had weggesneden was hij niet meer te herkennen. Hij is echter overleden door complicaties, de operatie was een succes. Oorzaak van alle ellende: klikkerdeklik |
Altijd al een komieke naam gevonden 'La Stampa', maar dit helemaal terzijde, natuurlijk.
|
Wat met negers? Een bad in bleekwater? ;-)
|
En Vlaams Blokkers met een uitgesproken robuustheid inzake de craniale structuur?
|
Citaat:
Heb je daar een link naar? :lol: |
Een spiegel is niet voldoende?
|
zonnebank :cheer:
|
Noemen ze dat nu een etnische zuivering of heeft men mij daarover weer verkeerdelijk ingelicht? :rofl:
|
Citaat:
|
Ik dacht dat M. Jackson een ernstige vorm van de Vitiligo (huidziekte) had.
|
Citaat:
|
Wie kent er een passend deuntje?
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is echt wel beangstigend, te weten dat zelfs Marokkanen racist zijn tov Marokkanen. 8O
|
Citaat:
|
Uit het artikel:
Citaat:
|
Citaat:
En dan hebben we ne neger die zich duidelijk schaamt over het feit dat hij ne neger is. En toevallig den diene heeft die ziekte op een manier die nog nooit iemand anders heeft gehad, egaal over zijn hele lijf. Don't buy it. Die kerel ging met tippex slapen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be