![]() |
Voorstel: Nieuwe verplichting voor nieuwe Belgen
Wie is er een voorstander van mijn voorstel? Een vereiste voor Belg te kunnen worden zou als volgt moet zijn; minimaal 3 keer per week varkensvlees eten en dat ook kunnen aantonen bij de autoriteiten (controles mogelijk), gedurende 3 jaar.
|
Je wilt dus focussen op import van Oostblokkers, sub-sahel-Afrikanen, Oost-Aziaten en Latino's.
Interessante denkpiste. |
Nee, helemaal niet. Hoe kom je daarbij? Deze maatregel zal geen impact hebben op immigratie-aantallen van deze regio's.
|
Uiteraard is dit fictie (daarom K&K), maar ik ben toch eens nieuwsgierig hoeveel mensen dit zouden zien zitten. :-)
|
Citaat:
|
Tip voor Snerror:
laat de eerste 2 letters van uw schermnaam vallen. Zo komt uw gedachtengoed veel meer tot zijn recht |
't Hoeft niet per se gebraad of gehakt of spek te zijn, hoor.
Een sneetje hesp op de boterham volstaat voor mij :-) |
Citaat:
|
Discriminatie van vegetariërs en soortgelijken...
|
Doe liever eens een voorstel om dat Belg-ticket kwijt te geraken.
|
Citaat:
|
Nee, dit is immoreel: waarom moeten de varkens daar het slachtoffer van zijn? Laat nieuwkomers gewoon een week een varken houden als huisdier.
|
En redelijk nutteloos. Vele "niet varkensvlees eters" zijn al lang en breed "echte Belgen".
|
Citaat:
Het komt me voor alsof je jezelf enigszins tegenspreekt. |
Ik las net een artikeltje op Zita over overbodige en domme wetten. Er stond een wet bij uit New York :
Als je in de stad New York omdraait en op een "bepaalde manier" naar een meisje kijkt kan men je verplichten om oogkleppen voor paarden te dragen.Zou dat niks zijn voor onze nieuwe burgers van bepaalde komaf? ;-) |
Citaat:
De nickname is gebaseerd op 'error'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volg jij een avondcursus ironie bij Syntra? Of ben je nog niet gestart? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be