![]() |
9 jarige aangevallen ...
Lees ook
Naar aanleiding van dit artikel verslikte ik mij tijdens het slurpen van mijn espresso. Een 9 jarige aanvallen komaan hé!!! Citaat:
Ik roep al jaar en dag dat het beter zou zijn dat men FB een vreselijk A-sociaal ding beter wat aan banden zou leggen. :roll: |
Ik hou ook niet van mensen in maatpak.
Wat is er mis met FB? Afgezien van het feit dat het een private onderneming is? |
Citaat:
|
De discussie hieromtrent is al geruime tijd gaande op GeenStijl. De vier vermoedelijke daders hebben het kind met een hersenbloeding het ziekenhuis ingeslagen. Zwaar lichamelijk letsel dus.
Ze genieten alle vier een uitermate slechte reputatie in het dorp en staan ronduit bekend als blowers en drinkers. Natuurlijk geen enkel spoor van jeugdzorg te zien. Ik denk dat het dorp zelf wel afrekent met dit tuig - maar het laat wel zien dat er iets heel ernstig mis is binnen de Nederlandse mislukte multikul maatschappij. De vier betrokken schooiertjes, waarvan drie van overduidelijke allochtoonse afkomst, zitten nog steeds vast. Het gaat dus om een 14-18 jarig groepje richeltuig dat een kind van 9 wilde beroven van het beetje geld bij zich had. |
@ meneer de B.
U heeft hierbij het afschot gehad. |
Citaat:
Legt wat geld op de toog ... :roll: |
Ja, Nietzsche...post die spam nog eens...We hadden het nog niet gezien...
|
Citaat:
|
Dit zijn geen mensen. Ze verdienen een nekschot.
|
Levenslang Goelag Archipel, een nekschot is geen straf.
|
Citaat:
|
De daders met een koevoet bewerken, in een olievat proppen, en in zee dumpen*.
Idem voor alle verkozen democraten. Ze zijn medeschuldig. *Staat te lezen in 'Slow Coming Dark - A Novel of he Age of Clinton' (Harold Covington). Een boeiende misdaadroman over corruptie, drugshandel en de betrokkenheid van 'Billary' Clinton. |
Citaat:
|
Citaat:
Wees content dat het bestaat, want anders was de kans er dat de daders niet gingen geïdentificeerd worden, net zoals de andere zaken die dankzij facebook werden opgelost. |
De daders, waarvan 3, zijn heden ten dage vrij. De rechter vond dat ze niet schuldig waren. Alleen de jongen die haar letsel veroorzaakte zit nog vast.
We hebben te maken met anarchisten die zich als rechters vermomd hebben. Zelfs het dreigen en afdreigen van een kind wordt feitelijk gesanctioneerd. Goelag archipel, voor rechter alswel voor de schooiers. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be