![]() |
Waar droom je nog van?
Welke dromen heb je nog in het leven? Wat zou je nog graag willen verwezenlijken?
Wat me op dit moment bezig houdt, niet obsessief, althans zo hoop ik: - in het huwelijk treden, en bij voorkeur een gezin stichten. Moet wel eerst nog een gewillige medekandidaat vinden. - opnieuw studeren. Hoewel dit me moeilijk realiseerbaar lijkt in combinatie met werk en/of gezin. Enige ervaringen op dat vlak hier? |
Enige correlatie tussen die onvervulde dromen en dat behangpapier in je avatar ??
|
IK droomde van expatriëren en ik heb het gedaan.
Keihard, want ik mis mijn kleinkinderen. |
Ik droom van garnalen met slagtanden
|
Citaat:
|
Nog is trouwen, nog is kinderen, véééééél geld hebben (niet op de bankrekening), groot huis, da soort zever hé...:-D
|
Citaat:
Slagtanden me grootmoe ! Gewoon de zoveelste garnaal die luidop droomt v e grotere slurf. Streep Johnny maar door. Ik zou voor eno gaan. Settled. Mist kinderen. En om je weg te vinden op zo een klein eilandje zijn hogere studies niet echt een must.... |
Citaat:
|
Citaat:
Dat komt ervan als men grond niet onttrekt aan de markt. |
Citaat:
|
Eens sportvliegen:
![]() Een initiatie kost tussen 49 euro en 149 euro, dus niet eens onhaalbaar. Leren motorijden: ![]() Raar maar waar minder haalbaar dan vliegen: rijlessen én moto zijn onbetaalbaar. Dan maar 125 cc? |
Citaat:
|
Ik heb alles wat ik wil.
|
Citaat:
Een 125 is leuk maar te licht om ver te rijden. Moesten ze al eens beginnen met een 250 toe te laten met rijbewijs B zouden er veel meer motorijders bijkomen. |
Citaat:
|
![]() en ![]() Maar dan met veel meer bloemen en planten. |
Ik droom van een haaientandenserum.
|
Citaat:
|
Citaat:
Behalve een koude winter momenteel... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be