Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Beysen en zijn zeven dwergen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=18542)

Volksstormer 4 augustus 2004 19:02

Beysen en zijn zeven dwergen

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liberaal Appel
Hopelijk wordt deze lijn doorgetrokken t.o.v. iedereen die ( financiële ) steun verleent aan deze criminele, racistische, veroordeelde organisatie.

Dat is wat een van Beysens trawanten verklaard heeft op dit forum naar aanleiding van het gedwongen ontslag van Luc Van Loon, hoofdredacteur van de frut. De Rotte Appel pleit hier niet alleen voor de linkse meningsdictatuur, het is hem ook ontgaan dat zijn partijtje datzelfde Vlaams Blok (nog) nodig heeft tot de gemeenteraadsverkiezingen van 2006!

Nationalisten maak u geen illusies dit kartel is niet anders dan de andere. Het gaat zoals steeds om plat opportunisme, en de Rotte Appel zou beter beseffen dat zijn partijtje maar bestaat bij de gratie van het Vlaams Blok. Liberalen buiten!

Patriot! 4 augustus 2004 19:09

Dat is wel peter de ryck he :roll:

Seba 4 augustus 2004 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer
De Rotte Appel pleit hier voor de linkse meningsdictatuur

u pleit voor de rechtse meningsdictatuur, wat u geen haar beter maakt dan deze "rotte appel" maw, maar daty snapt u waarschijnlijk toch niet

Volksstormer 4 augustus 2004 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Dat is wel peter de ryck he :roll:

Hoe moet een mens op de duur nog weten wie Peter De Ryck is? :roll: ;-)

Ik beschouw iedereen die zich lid van een partij verklaart als lid van die partij.

Volksstormer 4 augustus 2004 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
u pleit voor de rechtse meningsdictatuur, wat u geen haar beter maakt dan deze "rotte appel" maw, maar daty snapt u waarschijnlijk toch niet

Meningsvrijheid betekent inderdaad niet meningsgelijkheid.

Subversie en ondermijning van het algemene belang (de volkssoevereiniteit) moeten bestreden worden.

Koenraad Maesschalck 5 augustus 2004 00:33

Niet vergeten dat er bij het Liberaal Appel en bij de NVA op lager niveau een paar ex-Vlaams Blok zeikstralen zitten wier politieke en geestelijke leven nu volledig draait rond het uiten van hun frustraties jegens het Vlaams Blok. ;-)

Groot Bakkes 5 augustus 2004 19:01

Ach negeer dat blauw fruit toch.

Hans1 5 augustus 2004 21:57

Citaat:

Meningsvrijheid betekent inderdaad niet meningsgelijkheid.

Subversie en ondermijning van het algemene belang (de volkssoevereiniteit) moeten bestreden worden.

Dat is nu net waarom het VB werd veroordeeld en de hoofdredacteur van de GvA buiten vloog. :roll:

Rudy Van Nespen 5 augustus 2004 23:33

Citaat:

Ik beschouw iedereen die zich lid van een partij verklaart als lid van die partij.

U kiest er dan ook voor om weinig sceptisch door het leven te gaan en te geloven wat eenieder U zegt.
U pseudo-rechtse gekribbel getuigt er dan ook iedere keer weer van!

Liberaal Appel 6 augustus 2004 07:10

U bent zelf naief Rudy Van Nespen ( zie VLD- Fervent Nationaal).
Maanden had u nodig om Ward Beysen te doorgronden, ondanks de honderden waarschuwingen. Wie gaat er hier sceptisch door het leven denkt u??

PAJOT 6 augustus 2004 07:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
U kiest er dan ook voor om weinig sceptisch door het leven te gaan en te geloven wat eenieder U zegt.
U pseudo-rechtse gekribbel getuigt er dan ook iedere keer weer van!

Uw conclusie is gewoon te belachelijk voor woorden en overstijgt het niveau van Frustré Decoorne zelfs niet.

Volksstormer 6 augustus 2004 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Dat is nu net waarom het VB werd veroordeeld en de hoofdredacteur van de GvA buiten vloog. :roll:

Het Vlaams Blok verdedigt onze etnisch-culturele homogeniteit zo goed als mogelijk in deze links-liberale repressiestaat. Het werd veroordeeld door de kliek 'multiculturalisten' die door middel van een 'zachte euthanasie' Europa tot een voorpost van de Derde Wereld willen maken.

U weet niet waarover u spreekt: het Vlaams Blok werd alleen veroordeeld omdat het onze volkssoevereiniteit en ons zelfbeschikkingsrecht verdedigt!

zorroaster 6 augustus 2004 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Niet vergeten dat er bij het Liberaal Appel en bij de NVA op lager niveau een paar ex-Vlaams Blok zeikstralen zitten wier politieke en geestelijke leven nu volledig draait rond het uiten van hun frustraties jegens het Vlaams Blok. ;-)

Bij het Blok laten ze gefrustreerde ex-N-VA'ers daarentegen een massale brievencampagne tegen hun oude partij houden en bieden ze er ééntje zelfs twee verkiesbare plaatsen tegelijk aan.

Je moet toegeven, zelfs in het uiten van frustraties zijn die Blokkers professioneel.

Sinistra 7 augustus 2004 12:40

Citaat:

Dus als morgen ThePiano hier de meest blokhatende gauchistische propaganda neerplaatst met een avatar van het Vlaams Blok in ze'n profiel dan is hij ook lid van die partij. Ik ben géén lid van het Liberaal Appel maar toch heb ik een avatar van het L.A. Problemen mee?? Neemt u vooral P. De ryck niet ernstig het gaat hier immers om een zwaar karaktergestoorde viespeuk uit Deurne. In zijn buurt is hij niet erg geliefd omwille van een bepaalde negatieve afwijking.

Liberaal Appel 7 augustus 2004 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Dus als morgen ThePiano hier de meest blokhatende gauchistische propaganda neerplaatst met een avatar van het Vlaams Blok in ze'n profiel dan is hij ook lid van die partij. Ik ben géén lid van het Liberaal Appel maar toch heb ik een avatar van het L.A. Problemen mee?? Neemt u vooral P. De ryck niet ernstig het gaat hier immers om een zwaar karaktergestoorde viespeuk uit Deurne. In zijn buurt is hij niet erg geliefd omwille van een bepaalde negatieve afwijking.

Zuivere laster wat u niet kan bewijzen.
Bij deze maak ik uw persoonlijke gegevens ( waarvoor mijn dank aan derden ) over aan de bevoegde diensten ( officiële klacht).

Sinistra 7 augustus 2004 12:50

Citaat:

Bij deze maak ik uw persoonlijke gegevens ( waarvoor mijn dank aan derden ) over aan de bevoegde diensten ( officiële klacht).

Doet u maar volop. De klachten tegen u zijn reeds lopende... ;-)

Trouwens u hebt hier al meerdere malen verwittigingen gehad dat uw persoon niet méér welkom is op dit forum.

Liberaal Appel 7 augustus 2004 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Doet u maar volop. De klachten tegen u zijn reeds lopende... ;-)

Trouwens u hebt hier al meerdere malen verwittigingen gehad dat uw persoon niet méér welkom is op dit forum.

Forumleden die niet welkom zijn worden gebannen.
Ps.de moderator heeft mij via messenger laten weten dat ik welkom ben.
Opmerkingen moet ik van hem negeren. Dus bij deze wordt u genegeerd.

Sinistra 7 augustus 2004 13:41

Citaat:

Forumleden die niet welkom zijn worden gebannen.
Ps.de moderator heeft mij via messenger laten weten dat ik welkom ben.
Opmerkingen moet ik van hem negeren. Dus bij deze wordt u genegeerd.

Om onder uw eigen naam te posten wel niet omwille van het gebruik van subnicks. Het is mij nu wel duidelijk dat u de afspraak van de moderators naast zich neerlegt.

zorroaster 8 augustus 2004 16:30

Citaat:

Oh dear, het favoriete PDR-spelleke begint weer....

Rudy Van Nespen 9 augustus 2004 13:22

Fijn, het forum gaat weer dezelfde toer op als vroeger: klachten, laster, persoonlijke aanvallen.

Wat brengt het toch zoveel meerwaarde, nu PDR terug is!

[size=7]Moderators, do your duty, PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!![/size]

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be