![]() |
Malapropismen
Citaat:
Citaat:
Ik heb er hier al enkele : 1.De dokter heeft me onderzocht met zijn horoscoop. 2.De daders maakten zich schrijlings uit de voeten. 3.[font=Times New Roman] [font=Verdana][size=2]G[/size][/font][/font]e kunt het geloven of niet, ik stond gewoon triplex. 4.Na die val moest hij met zijn arm in de mitella. |
5. Ik spreek vloeibaar Engels.
6. Op de begrafenis werd de weduwe door iedereen gecontroleerd. 7. Ik probeer helemaal niet de schijn op te wekken intellectualistisch te zijn, ik ben gewoon beletterd. |
Al van toen ik de eerste keer naar de maan en de sterren keek, werd ik gefascineerd door de raadsels van het heelal, en begon ik mij te interesseren voor astrologie.
|
En deze heb ik echt geweten op een ISP helpdesk:
Ach mijnheer, het internet is zo traag vandaag, kan u het mogelijk eens defragmenteren? Neen? Misschien alleen het Europese gedeelte dan? |
Citaat:
|
De onverzekerde eigenaar is door deze schade totaal geürineerd.
En wat doet de politie? Niets. Het is vechten tegen de bierkraan! |
Shit, ik heb net een virus gedownload denk ik, mailer demon.
|
W.O.II ligt al lang achter ons. Ik pleit dan ook voor amnesie voor de cabaretiers.
|
Wie last heeft van hooikoorts is agrarisch voor stuifmeel.
|
Mijn vader heeft een stuurverkrachter op de auto.
:-) |
Van het forum:
Blok, ministerabel |
Citaat:
|
Mijn wagen is uitgerust met ABN en Turbine Injectie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een malapropist is dus iemand die naast de pot pist.
Mijn PC heeft 250 megalight geheugen, een flippo, een DC-ROM en twee harde schuiven van 30 Gia |
Citaat:
Zo snel ben ik niet ondergedrukt! |
Ha! heeft uwe stomputer soms meer piksels ? Of méér toetsen op zijn bord ? Of méér windows ? Of een joy-stick in plaats van en muis ?
Denk niet dat in de comploeter méér ook beter is want méér files betekent gewoon meer opstopping en dan duurt het langer om het intern net te pakken. En maak u niet druk over onderdrukken, het is hier geen drukkerij. |
Mijn comptoeter heeft heel wat capaciteiten in zijn mars, ik heb er zelfs een second opinion naar laten kijken!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be