Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   De Wever: "Nederlands moet bindmiddel zijn" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=185530)

Universalia 20 april 2013 15:47

De Wever: "Nederlands moet bindmiddel zijn"

Het artikel

Heb ik dat nu verkeerd begrepen of is het zo dat BDW al serieus begint terug te krabbelen op hetgene waar hij eerst voor stond.

De enquête onder jongeren : Ze benadrukken vooral de nood aan goede wil langs beide zijden om verdere integratie te bevorderen. (wat moet je daar nu mee ... )

Uit het artikel: (BDW) Integratie is nochtans het enige mogelijke antwoord op de problemen. (?????)

Uit het artikel: (Bourgeois) Het is onaanvaardbaar wanneer iemand gediscrimineerd wordt, minder kansen krijgt ... (lachertje zeker, minder kansen krijgen die zeker niet, de allochtonen en andere infiltranten)

"Het is onaanvaardbaar wanneer iemand gediscrimineerd wordt", tot zover kan ik hem nog volgen.

Ach, waarom zou ik er mij 'druk' over maken, in de Politieke kringen (lees: kassa, kassa,kassa ... ) doet men toch wat men wil en in veel gevallen is dat, uw eigen mensen verder de grond instampen.

p.s. Maggie Celine Louise De Block heeft men ook al monddood gemaakt denk ik.

:roll:

daiwa 22 april 2013 01:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6608072)
[
Uit het artikel: (BDW) Integratie is nochtans het enige mogelijke antwoord op de problemen. (?????)
:

Hoe gaan ze dat wijsmaken aan koning Hassan?

'Eens een Marokkaanse moslim, altijd een Marokkaanse moslim. Ook na generaties moeten Marokkanen in Nederland hun Arabisch nog kennen en hun cultuur hooghouden. Ze blijven Marokkaans onderdaan (...) Koning Hassan II zei al: immigratie mag niet uitlopen op integratie.

kwantum 25 april 2013 21:15

Ik vrees dat voor de NV-A integratie niet méér inhoudt dan bereid zijn nederlands te willen spreken.

Als ik hem de laatste tijd bezig zie moet er niet veel gebeuren of B D Wever loopt binnenkort zélf met een hoofddoek rond.

Misschien is zijn doel om tegen 2014 ook alle moslims voor hem te doen stemmen?

Snerror 25 april 2013 21:53

Ofwel hoopt hij naïef dat ze alsnog gaan integreren, ofwel is het gewoon een 'move' om kiezers te lokken.

parsprototem 27 april 2013 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 6614577)
Ofwel hoopt hij naïef dat ze alsnog gaan integreren, ofwel is het gewoon een 'move' om kiezers te lokken.

We zullen wel zien.

g_z 1 mei 2013 22:44

Integratie of assimilatie.

Wanneer ben je een allochtoon of infiltrant?

En als je geïntegreerd bent, in hoeverre ben je dan nog je zelf m.b.t. tot de persoon die je was alvorens je geïntegreerd was.

Wanneer ben je geïntegreerd?

M.a.w. wat dien je te aanvaarden/opgeven/toelaten/veranderen/aanpassen/bijschaven, zowel in je prachtige gedachtengang alsook het uiterlijk tot je de mooie diamant wordt die de maatschappelijke culterele samenleving van je verwacht te worden en veranwoord is..en de maatschappelijk culturele samenleving zijn wij of niet?

Droom maar lekker verder tot je bij het bordje aankomt waarop aangegeven staat:
dacht het niet

g_z 1 mei 2013 22:44

Wanneer ben je een allochtoon of infiltrant?

En als je geïntegreerd bent, in hoeverre ben je dan nog je zelf m.b.t. tot de persoon die je was alvorens je geïntegreerd was.

M.a.w. wat dien je te aanvaarden/opgeven/toelaten/veranderen/aanpassen/bijschaven, zowel in je prachtige gedachtengang alsook het uiterlijk tot je de mooie diamant wordt die de maatschappelijke culterele samenleving van je verwacht te worden en veranwoord is..en de maatschappelijk culturele samenleving zijn wij of niet?

dacht het niet

Vrolijk op Vrijdag 1 mei 2013 22:48

Die van Sharia4belgium spraken allemaal perfect Nederlands.
Waardeloos bindmiddel dus.

Blijven zoeken, Bart.

g_z 1 mei 2013 22:55

Wanneer ben je een allochtoon of infiltrant (reagerend op het eerder geschrevene)?

dacht het niet.

En Badr Hari is Marokkaan die gewoon voor Maroc uitkomt, aangezien de "vele foutjes" in de kranten.

Wat bepaaldt je afkomst of je roots?

En ga me niet vertellen over dat gehele waar ben je geboren gedoe..wat als je in het vliegtuig boven Singapore voor het eerst ademd (als je geborden word) en je vader is Chinees en je moeder is van Mandarijnse afkomst?

Wel eerlijk blijven!
En dan heb ik het tegen die lui die deze leugens de wereld in helpen (dus not).

D.m.a.w. dit behoor je te doen en dan accepteren we je,

As if..

Wat betekend integratie anders volgens jullie?

E. Migrant 14 mei 2013 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kwantum (Bericht 6614494)
Ik vrees dat voor de NV-A integratie niet méér inhoudt dan bereid zijn nederlands te willen spreken.

Als ik hem de laatste tijd bezig zie moet er niet veel gebeuren of B D Wever loopt binnenkort zélf met een hoofddoek rond.

Misschien is zijn doel om tegen 2014 ook alle moslims voor hem te doen stemmen?

Ik zie die gast zich nog bekeren.

vlijmscherp 14 mei 2013 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant (Bericht 6638953)
Ik zie die gast zich nog bekeren.

Dewever zich bekeren tot de Islam?

E. Migrant 17 mei 2013 07:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6638958)
Dewever zich bekeren tot de Islam?

Die sul is eigenlijk al de facto bekeerd door de islam.

NVA (Nieuw-Vlaamse Alliantie) past eigenlijk qua naam perfect bij het 'Nieuwe Vlaanderen' van de 'nieuwe Vlamingen'.

kwantum 17 mei 2013 10:37

Tegen 2014 zullen de kiezers wel begrepen hebben dat van NV-A / BDWever de moslimgemeenschap volmondig omarmt, met als enige voorwaarde de 'bereidheid' tot nederlands leren. Laat maar komen al die moskees, islamcultuurcentra enz.
Ze beseffen het belange nog niet, maar NV-A gaat in 2014 een koude douche tegemoet.

g_z 27 mei 2013 12:00

badr hari verloren, kwam voor maroc uit waarom geen grachtjes van marokko laten zien

hij was al helemaal uitgeput voordat hij aan de wedstrijd begon
leuk intervieuw ook

totaal uitgeput

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be