![]() |
De Wever: "Nederlands moet bindmiddel zijn"
Het artikel
Heb ik dat nu verkeerd begrepen of is het zo dat BDW al serieus begint terug te krabbelen op hetgene waar hij eerst voor stond. De enquête onder jongeren : Ze benadrukken vooral de nood aan goede wil langs beide zijden om verdere integratie te bevorderen. (wat moet je daar nu mee ... ) Uit het artikel: (BDW) Integratie is nochtans het enige mogelijke antwoord op de problemen. (?????) Uit het artikel: (Bourgeois) Het is onaanvaardbaar wanneer iemand gediscrimineerd wordt, minder kansen krijgt ... (lachertje zeker, minder kansen krijgen die zeker niet, de allochtonen en andere infiltranten) "Het is onaanvaardbaar wanneer iemand gediscrimineerd wordt", tot zover kan ik hem nog volgen. Ach, waarom zou ik er mij 'druk' over maken, in de Politieke kringen (lees: kassa, kassa,kassa ... ![]() p.s. Maggie Celine Louise De Block heeft men ook al monddood gemaakt denk ik. :roll: |
Citaat:
'Eens een Marokkaanse moslim, altijd een Marokkaanse moslim. Ook na generaties moeten Marokkanen in Nederland hun Arabisch nog kennen en hun cultuur hooghouden. Ze blijven Marokkaans onderdaan (...) Koning Hassan II zei al: immigratie mag niet uitlopen op integratie. |
Ik vrees dat voor de NV-A integratie niet méér inhoudt dan bereid zijn nederlands te willen spreken.
Als ik hem de laatste tijd bezig zie moet er niet veel gebeuren of B D Wever loopt binnenkort zélf met een hoofddoek rond. Misschien is zijn doel om tegen 2014 ook alle moslims voor hem te doen stemmen? |
Ofwel hoopt hij naïef dat ze alsnog gaan integreren, ofwel is het gewoon een 'move' om kiezers te lokken.
|
Citaat:
|
Integratie of assimilatie.
Wanneer ben je een allochtoon of infiltrant? En als je geïntegreerd bent, in hoeverre ben je dan nog je zelf m.b.t. tot de persoon die je was alvorens je geïntegreerd was. Wanneer ben je geïntegreerd? M.a.w. wat dien je te aanvaarden/opgeven/toelaten/veranderen/aanpassen/bijschaven, zowel in je prachtige gedachtengang alsook het uiterlijk tot je de mooie diamant wordt die de maatschappelijke culterele samenleving van je verwacht te worden en veranwoord is..en de maatschappelijk culturele samenleving zijn wij of niet? Droom maar lekker verder tot je bij het bordje aankomt waarop aangegeven staat: dacht het niet |
Wanneer ben je een allochtoon of infiltrant? En als je geïntegreerd bent, in hoeverre ben je dan nog je zelf m.b.t. tot de persoon die je was alvorens je geïntegreerd was. Wanneer ben je geïntegreerd? M.a.w. wat dien je te aanvaarden/opgeven/toelaten/veranderen/aanpassen/bijschaven, zowel in je prachtige gedachtengang alsook het uiterlijk tot je de mooie diamant wordt die de maatschappelijke culterele samenleving van je verwacht te worden en veranwoord is..en de maatschappelijk culturele samenleving zijn wij of niet? Droom maar lekker verder tot je bij het bordje aankomt waarop aangegeven staat: dacht het niet |
Die van Sharia4belgium spraken allemaal perfect Nederlands.
Waardeloos bindmiddel dus. Blijven zoeken, Bart. |
Wanneer ben je een allochtoon of infiltrant (reagerend op het eerder geschrevene)? En als je geïntegreerd bent, in hoeverre ben je dan nog je zelf m.b.t. tot de persoon die je was alvorens je geïntegreerd was. Wanneer ben je geïntegreerd? M.a.w. wat dien je te aanvaarden/opgeven/toelaten/veranderen/aanpassen/bijschaven, zowel in je prachtige gedachtengang alsook het uiterlijk tot je de mooie diamant wordt die de maatschappelijke culterele samenleving van je verwacht te worden en veranwoord is..en de maatschappelijk culturele samenleving zijn wij of niet? Droom maar lekker verder tot je bij het bordje aankomt waarop aangegeven staat: dacht het niet. En Badr Hari is Marokkaan die gewoon voor Maroc uitkomt, aangezien de "vele foutjes" in de kranten. Wat bepaaldt je afkomst of je roots? En ga me niet vertellen over dat gehele waar ben je geboren gedoe..wat als je in het vliegtuig boven Singapore voor het eerst ademd (als je geborden word) en je vader is Chinees en je moeder is van Mandarijnse afkomst? Wel eerlijk blijven! En dan heb ik het tegen die lui die deze leugens de wereld in helpen (dus not). D.m.a.w. dit behoor je te doen en dan accepteren we je, As if.. Wat betekend integratie anders volgens jullie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
NVA (Nieuw-Vlaamse Alliantie) past eigenlijk qua naam perfect bij het 'Nieuwe Vlaanderen' van de 'nieuwe Vlamingen'. |
Tegen 2014 zullen de kiezers wel begrepen hebben dat van NV-A / BDWever de moslimgemeenschap volmondig omarmt, met als enige voorwaarde de 'bereidheid' tot nederlands leren. Laat maar komen al die moskees, islamcultuurcentra enz.
Ze beseffen het belange nog niet, maar NV-A gaat in 2014 een koude douche tegemoet. |
badr hari verloren, kwam voor maroc uit waarom geen grachtjes van marokko laten zien
hij was al helemaal uitgeput voordat hij aan de wedstrijd begon leuk intervieuw ook totaal uitgeput |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be