![]() |
Het selektief zelfbeschikkingsrecht van de N-VA
Enerzijds eist N-VA een splitsing van België en is kleinschaligheid OK, maar anderzijds eist het dat de eigen Vlaamse gemeenten gedwongen fusioneren vanwege te kleinschalig en speelt ze zelf keizer-koster tegenover de lagere overheden. Wat is het nu eigenlijk? N-VA weigert anderen de autonomie en de rechten die het voor zichzelf opeist.
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130419_075 |
I, For One, Welcome Our New Flemish Alliance Overlords
|
Dus als ik het artikel goed begrijp, is de N-VA op Vlaams niveau voor fusies van gemeenten en op gemeentelijk niveau, wanneer zij daar veel mandatarissen halen, tegen een fusie?
Het verdedigen van de eigen postjes, is dat de verandering die beloofd werd? |
N-VA afschaffen.
|
Kijk naar de vervoersplannen en migratiestromen in en uit Brussel. Geloof je toch niet meer dat een onafhankelijk Vlaanderen aan het evolueren is zeker. Of het zou een onafhankelijk West Vlaanderen moeten zijn. Tenzij ze het tij kunnen keren in Keerbergen natuurlijk. The Belgian Asociality gaat daar voor zorgen :D
|
Citaat:
Tja, dan hoeven we niet voort te praten, zeker? |
N-VA begint op alle vlakken al heel anders te janken me dunkt.
Had ik al gepost op 'Immigratie en integratie' artikel :roll: |
Ze hebben geen verhaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een stel parvenus |
Citaat:
|
Citaat:
Het bestuur op een gemeentelijk niveau is niet meer van de orde van het bestuur van een dorpje van 600 man ergens in een recent of net iets minder recent verleden (de jaren 30 vb.) . :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be