![]() |
Bart de Wever vs Kris Peeters in de 10 miles
Zonder het over politiek te willen hebben. Ben ik de enige die respect heeft voor die 2? Ik bedoel, beide heren geven blijk van karakter. Je mag nog zeggen dat je dat voor je imago doet, maar zelfs dan moet je voor dat doel trainen en doorbijten.
Ik kan het apprecieren als mijn "leiders" kunnen bewijzen dat ze willen afzien om hun doel te bereiken. Ben ik de enige? BDW is iets indrukwekkender als je ziet waar hij van komt. Maar KP kan je natuurlijk niet verwijten dat hij nooit ongezond wou leven :) |
ze maken zich gewoonweg belachelijk. Populistische evenementen organiseren om zich te profileren. De komende twaalf maanden, tot de verkiezingen, zullen aantonen hoe belangrijk populisme nog steeds is. Mensen kilometers laten lopen binnen een luchtvervuilde omgeving, moet blijkbaar kunnen. Ik hoop dat Bart Somers het in Mechelen niet in zijn hoofd krijgt iets dergelijks te organiseren.
|
Citaat:
Dan zie je ook dat BDW tot twee jaar terug morbide obees was en KP een 50er is die 10 mijl loopt. En dan weet je misschien waar deze draad over gaat en waarom hij in maatschappij en samenleving staat. |
Citaat:
Allez Travis, vertel ne keer waarom uw Bart de Wever en uw Kris Peters zo belangrijk zijn. |
Jezus, Travis, het is maar 10-miles, da's echt geen bovenmenselijke prestatie hoor.
|
Toch raar die mensen die onbenullige evenementen zo belangrijk kunnen vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgende maand de 20km van Brussel :-D |
Citaat:
BDW en KP zijn niet belangrijk in deze thread. Ik vind alleen dat ze respect verdienen voor die 10 miles. IK kan het niet meer en was verdomme een decathleet 30 jaar geleden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar niet voor Bart Somers bijvoorbeeld :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat die zogenaamde BV's en politici op de 'Ten Miles' doen dat interesseert mij niet. Als alle deelnemers er maar van genoten hebben !
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be