Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   België wordt BEDREIGD door Al Quaida kopstuk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=185593)

circe 23 april 2013 08:30

België wordt BEDREIGD door Al Quaida kopstuk

Citaat:

Wereldwijde Sharia-leider: "België speelt met vuur"

"De moslims in België zijn brave mensen, maar met dit soort acties en met al die verboden op klederdracht en sluiers, krijgen die mensen het signaal: jullie voeren echt strijd tegen de islam! En wij zien jullie nog steeds als onze vriendelijke buren? Je mag niet met vuur spelen." Dat zegt sjeik Omar Bakri Mohammed, de geestelijke leider van de wereldwijde Sharia-beweging, dinsdag in een interview met vtm-programma 'Telefacts'.

"De moslims in België zijn brave mensen, maar met dit soort acties en met al die verboden op klederdracht en sluiers, krijgen die mensen het signaal: jullie voeren echt strijd tegen de islam! En wij zien jullie nog steeds als onze vriendelijke buren? Je mag niet met vuur spelen." Dat zegt sjeik Omar Bakri Mohammed, de geestelijke leider van de wereldwijde Sharia-beweging, dinsdag in een interview met vtm-programma 'Telefacts'.

Het interview vond plaats bij de sjeik thuis in Libanon, op het ogenblik dat er in België verschillende leden van Sharia4Belgium werden gearresteerd. Bakri Mohammed waarschuwt ons land dat dit een gevaarlijk precedent kan zijn.

Haatprediker
Bakri Mohammed is een haatprediker. Begin 2005 zei hij dat de Britse overheid het samenlevingsverdrag met de moslims had verbroken en dat acties niet zouden uitblijven. Die zomer ontploften in Londen drie bommen op bussen en in de metro. Bij de daders waren aanhangers van Bakri Mohammed. De man werd verbannen uit Groot-Brittannië en woont nu in Tripoli. Van daaruit ronselt hij jonge moslims om te gaan vechten in Syrië. Bakri Mohammed heeft een directe lijn met extremistische rebellen aan het front.
http://www.vandaag.be/binnenland/123...-met-vuur.html

Tja, waarom laten we die gastjes nu niet gewoon vertrekken? We hoeven ze niet terug binnen te laten volgens mij. Vertrekken, Belgske-af et voil�*, ze kunnen met hun half been of afgeschoten gezicht gewoon lekker verzorgd worden in hun zand van herkomst! Opgelost.

Txiki 23 april 2013 08:35

Wat de Vlamingen niet durven, durft die kerel wel. Enne, zo'n buitenlandse bedreiging is goed voor de eenheid van de staat. Net wat België nodig heeft om te overleven.

Vrolijk op Vrijdag 23 april 2013 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6610929)
Wat de Vlamingen niet durven, durft die kerel wel.

Moslims prijzen om hun 'durf' maar wanneer Vlamingen hetzelfde doen 'racisme' schreeuwen.

Hypocriete poco's at it again.

Karel Martel B 23 april 2013 08:50

Citaat:

Wat de Vlamingen niet durven, durft die kerel wel. Enne, zo'n buitenlandse bedreiging is goed voor de eenheid van de staat.

Inderdaad, en als er een aanslag wordt gepleegd geven we de NVA de schuld, in plaats van de moslims.

Vrolijk op Vrijdag 23 april 2013 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6610926)
zand van herkomst

:-)

BonBon 23 april 2013 08:57

Citaat:

Wat de Vlamingen niet durven, durft die kerel wel. Enne, zo'n buitenlandse bedreiging is goed voor de eenheid van de staat. Net wat België nodig heeft om te overleven.

En nu gaat groen links opeens de moslims als een dreiging zien ofzo? Ze gaan gewoon meer pampers bestellen.

BonBon 23 april 2013 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag (Bericht 6610939)
Moslims prijzen om hun 'durf' maar wanneer Vlamingen hetzelfde doen 'racisme' schreeuwen.

Enkel blanken kunnen racisten zijn, dat weet je toch?

Txiki 23 april 2013 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag (Bericht 6610939)

Misschien heb ik iets gemist, maar ik heb de Vlamingen nog in heel mijn leven niet de Belgische staat horen bedreigen.

BonBon 23 april 2013 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6610952)
Misschien heb ik iets gemist, maar ik heb de Vlamingen nog in heel mijn leven niet de Belgische staat horen bedreigen.

Splitsing? Jaren '30 vergelijking?

Ze proberen het wel zo te laten klinken.

gertc 23 april 2013 09:12

Citaat:

De moslims in België zijn brave mensen
Als een extremistische moslim-leider zo'n uitspraak doet, bedoelt hij dan niet 'ik heb daar heel wat volgelingen'?

Vrolijk op Vrijdag 23 april 2013 09:19

Citaat:

Dat kun je wel zeggen ja.
Lag er teveel geld op den toog misschien?

graaf de bethune 23 april 2013 09:24

We moeten snel handelen, vlug voor het te laat is. Hoofdoeken-en burka verbod onmiddellijk intrekken. Belgische wetboek vervangen door de sharia, op school nog enkel halal eten. In café's en restaurants geen alcohol en varkensvlees meer consumeren. Kerken ed afbranden. Onszelf en onze vrouwen onmiddellijk besnijden. Baarden laten groeien, weg met gaia , schapen en geiten terug ritueel op straat en in den tuin slachten.

Txiki 23 april 2013 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag (Bericht 6610974)
Dat kun je wel zeggen ja.
Lag er teveel geld op den toog misschien?

Oh, vertel eens. Wanneer hebben de Vlamingen de Belgische staat bedreigd, dan?

Vrolijk op Vrijdag 23 april 2013 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6611002)
Oh, vertel eens. Wanneer hebben de Vlamingen de Belgische staat bedreigd, dan?

Hang niet de slimmerik uit want dat ben je niet.

Vrolijk op Vrijdag 23 april 2013 10:01

Stop toch met op je buik te liggen kronkelen voor vreemdelingen, Txiki.
Ze mogen jou niet, ongeacht hoe links je bent. Ongeacht hoe hard je je eigen witte kont haat.

Txiki 23 april 2013 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag (Bericht 6611015)
Stop toch met op je buik te liggen kronkelen voor vreemdelingen, Txiki.
Ze mogen jou niet, ongeacht hoe links je bent. Ongeacht hoe hard je je eigen witte kont haat.

Wat is dat nu voor flauwekul? Dat doet helemaal niet ter zake.

Txiki 23 april 2013 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag (Bericht 6611011)
Hang niet de slimmerik uit want dat ben je niet.

Geraak je niet meer verder dan een beetje gebral?

Vrolijk op Vrijdag 23 april 2013 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6611018)
Geraak je niet meer verder dan een beetje gebral?

Er is een Vlaamse partij verboden door een Belgische rechtbank omdat die partij een bedreiging vormde voor België.
Pipo's als jij zaten toen wellicht te juichen.
Meer woorden maak ik aan een lichtgewicht als jij niet meer vuil.

vlijmscherp 23 april 2013 10:09

Citaat:

dat die Vlamingen daar geen zin in hebben, kan je ze moeilijk verwijten hé...

Vlamingen zijn nu eenmaal zo, niet-revolutionair, je kunt dat beklagen, verfoeien, belachelijk vinden, dat willen veranderen, enz..., maar je moet er hoedanook mee rekening houden.

Je kan ook op de Vlaming daarom neerkijken, maar dat heeft nog nooit iemand geholpen. Als je iemand wil veranderen, moet je al respect hebben met diens eigenheid, identiteit en van daaruit vertrekken. Met constant te zagen dat Vlamingen lafaards zijn, lui zijn, hypocrieten zijn, bereik je, hoe waar dat ook zou zijn, niets.

Txiki 23 april 2013 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag (Bericht 6611020)
Er is een Vlaamse partij verboden door een Belgische rechtbank omdat die partij een bedreiging vormde voor België.
Pipo's als jij zaten toen wellicht te juichen.
Meer woorden maak ik aan een lichtgewicht als jij niet meer vuil.

Zie je, je projecteert maar wat en probeert me wat uit mijn tent te lokken. Doe geen moeite. Je hebt er zelfs geen idee van.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be