![]() |
Forumlid onder de naam"Liberaal Appel" is bedrieger
Beste forumleden,
Ik zou jullie er graag op attent willen maken dat het forumlid onder de naam "Liberaal Appel" niets meer te maken heeft met de partij. Hij post hier op regelmatig basis met het Vlaams Blok gerelateerde onderwerpen om zo het Liberaal Appel in verband te stellen met het Vlaams Blok. In het verleden was er sprake van dat het Liberaal Appel zou gaan samenwerken met het Blok maar dankzij het luid protest van velen binnen de partij is het niet doorgegaan en zal samenwerking met het Blok uit blijven. Ook het gerucht dat hij verspreidt dat Ward Beysen in 2006 over gaat stappen naar het Vlaams Blok is een VALS gerucht. Ik hoop dat ik via deze post het één en ander heb kunnen recht zetten en personen met eventuele vragen kunnen me dan ook altijd een PB sturen of gewoon reageren in dit topic. Met vriendelijke groet |
:robot: Ha tof, een onnozel mededelingsforum
Bij deze: te koop: computertafel in beuk, goede staat. Met uitschuifbaar blad voor klavier en voor printer. Glazen kastje. Meer info? PM maar! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik denk niet dat je electorale zorgen moet maken over wat er hier gebeurd op dit forum. |
Citaat:
|
Volgens mij is LA'er nen Agaleffer ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uiteraard is het Peter De Ryck, who else ...
Had hij namelijk niet voorspeld dat Ward derdes zou staan op de VB-lijst, het geheime plan, weet wel? |
Ha, maar Luciano Pyromano van Bruggeonleefbaardoorzijngeëmmer was ook de hoogte van dat complot hoor!
|
het geheime plan van Peter De Ryck... pfffffff
lachen gieren brullen 't zou me nie verwonderen moest himmler den bezem ook een van zijn nepprofielen zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
trouwens, waar zit PDR? hij lijkt me zo stil tegenwoordig? |
Citaat:
|
Laatste berichten wijzen er op dat hij met succes aan de kar van de MPD trekt
en de wraak zou zoet zijn. |
Citaat:
Let op, straks gaat hij weer zeggen dat hij al onze leden zal contacteren... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is toevallig dat Himmler met Bezem op dit forum tegelijkertijd online komt als Peter de Rijck op msn, en ook tegelijkertijd offline gaat.
Verder is de manier van werken identiek: copy-past van een artikel, en niet meer antwoorden. Ik hoop dat het niet terug wordt zoals voordien: twintig PDRekes tegen Rudy Van Nespen... |
Oh, die goede oude tijd...
Nee bedankt, hoe minder ik van PDR lees, hoe liever ik het heb! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be