![]() |
Leonard krijgt wat tetten rond zijn oren
Ge moogt, en ge moet uitkomen voor uw mening.
Maar ge kent ook uw maatschappij en uw omgeving. Ge kiest de toon van de taal die ge wenst, en ge kunt, als ge iet of wat streetwise zijt, inschatten wat ge moogt verwachten. titel: IN BEELD. Léonard belaagd door Femen-activistes link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130423_074 de foto's moet ge zelf maar vinden via de link, maar hier is de 'eerste tekst': Citaat:
|
Wel... Ze hadden het op z'n minst moeten houden op scanderen en opvallen. Beginnen gooien (al is het mss maar water) met spullen hoefde niet.
Jammer dat ze die grens overschrijden in hun acties. |
Ja vreedzaam moet het zijn ! Verliezen veel van hun sympathie hoor !
|
Sletten die een ferm pak slaag verdienen.
|
Citaat:
|
Ugh. Relnichten.
Wat vage frasen scanderen om hun aandachtsgehoer te vergoelijken. Léonard zal weeral geen klacht indienen, neem ik aan... |
3 Bijlage(n)
Leve de femen, dappere vrouwen zonder twijfel, zelfs al ben ik misschien niet met al hun akties akkoord.
Wat dat water betreft, pastoors doen dat toch heel de tijd ? |
Citaat:
|
Oekraïne...wieg van het anarchisme en blonde deernes...
|
Citaat:
En pastoors doen dat zeer zelden tegenwoordig. En waterpistooltjes al helemaal niet. |
Citaat:
Maar het klopt ook dat "gewone" kaloten al eer iets op het getouw hadden kunnen zetten om de oude man wat bij te scholen. Helaas zijn er geen 'gewone' kaloten meer. Ge hebt alleen nog van die ouderwetse kloefkappers (voorbeeld hieronder) die al even bekrompen zijn als de oude zelf. Citaat:
Is dat een voorstel van naastenliefde ? Ga jij ze naar ginder brengen, maar vrees je niet dat ze je daar ook gaan houden om ook jou wat manieren bij te brengen. Ge weet toch uit eigen ervaring dat godsdienstige mensen niet zo genuanceerd denken over de dingen. Laat staan over de medemens. :-D |
Hoe dat dat gespuis hier binnengeraakt :evil:
|
Citaat:
|
Gatver wat een afschuwelijk lelijke wijven.
![]() |
Citaat:
|
Femen begint steeds agressiever te worden, en vermijdt stelselmatig de weg van het debat.
Waar ik in begin nog enige sympathie had voor hun acties, begin ik er nu een hekel aan te krijgen. Net alsof die acties ook maar iets veranderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie is er verantwoordelijk voor het open grenzen beleid, waarbij gespuis van allerlei slag ons land kan binnendringen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be