![]() |
Vlamingen zijn een goudeerlijk volk...
...maar het moet ze nu ook weer niet te makkelijk worden gemaakt:
http://www.standaard.be/artikel/deta...30424_00555039 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De burgemeester en het parket is boos omdat weinig burgers het geld terug geven.
Dat ze dan eerst eens bewijzen dat dit geld wel is waarvan ze beweren dat het komt. Ik zou persoonlijk dat geld terug brengen, maar als ik die klooio's van het parket de bevolking hoorde uitschelden, zou ik eens goed mijn middelvinger uitsteken. |
Citaat:
|
Citaat:
... |
Citaat:
|
Het parket spreekt schande van zoveel geldzucht bij de belastingen. :twisted:
|
Citaat:
Citaat:
|
Het is vreemd om te moeten vaststellen dat gewone burgers zich moreel superieur opstellen ten opzichte van "machthebbers" - o, de sjoemelaars, wat 'n dieven! - en zelf bij de eerste de beste gelegenheid hun ranzige hebzucht etaleren, inclusief "neutralisatietechnieken".
|
Citaat:
|
Citaat:
In feite is dat geld wel van de burger,... |
Hoeveel van de portefeuilles die Volt bij de politie binnen bracht waren nu ook weer juist terug bij de eigenaar geraakt ? Nog minder als verloren voorwerpen op de trein als ik meniet vergis.
politie 7/10 nmbs 8/10 :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De 'gewone burgers' vertegenwoordigen zo'n 11 miljoen mensen. Wil je hen nu echt vereenzelvigen met die ongeveer 30 mensen die toen op deze plaats aanwezig waren? Trouwens: het gerecht en de ordediensten zouden zich beter bezig houden met echte misdadigers: diegenen die effectief die kluis met geld hebben gestolen. De daden van die geldrapers zijn enkel maar een (logisch) gevolg van de misdaden van die boeven. Maw: het gerecht en de andere instantie's hebben echt niet hoog van de toren te blazen, sterker nog: ze hebben te zwijgen. Ze moeten maar zorgen dat er niet gestolen wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be