![]() |
Wansmakelijke hypocrisie: Wilfried Martens en Miet Smet trouwen voor de kerk
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-de-kerk.dhtml
Citaat:
|
Mogen zij beide hun blijde geest geven voor het altaar alvorens het huwelijk te consumeren.
|
Ik betaal geen lidmaatschap voor die vereniging met winstgevend doel, dus ik heb er weinig over te piepen over hun interne feestelijkheden.
Maar ik vind het wel een goed idee voor mijn motorclub. Daar trakteert er soms al eens ene als hij trouwt, samen gaat wonen of verloofd is. We gaan daar iets van maken dat we ook huwelijk gaan noemen. Voor de president zweren ze dan trouw aan mekaar en aan de clubgenoten; beloven ze mekaar voor eeuwig het plezier te gunnen van met de moto te rijden en bla bla nog wat ... :lol: |
Citaat:
|
En wat is nu weer het probleem?
|
Citaat:
ttz mijn geldbeugel kent dat verschil niet, maar mijn maag wel. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar mensen zich toch mee bezig houden in naam van de fictieve Grote Toverkabouter.
|
Citaat:
Ten eerste heeft hij jarenlang "in zonde" geleefd met Miet Smet. Dan is hij extra scheefgelopen met zijn secretaresse/medewerkster. Daar is hij mee gehuwd dacht ik (burgerlijk huwelijk), tot grote colère van bedrogen Miet. Hij heeft er drie kinderkes bij. Dan is hij gescheiden van vrouw 2 en gehuwd (eindelijk) met Miet En dan zou hij nu ineens katteliek gaan hertrouwen met Miet omdat vrouw 1 is overleden? Ik veronderstel dat Miet in het maagdelijk wit zal zijn? |
Citaat:
Trouwens iedereen kan als hij zich geroepen voelt, tegen dit huwelijk verzet laten optekenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be