![]() |
De grote forumbevraging omtrent 1 Mei.
Wat doet U op 1 Mei, de dag van de arbeid ?
|
Waar de franstaligen kampioenen in zijn: de arbeid staken.
|
Citaat:
|
Dan zit ik op politicsinfo natuurlijk !
|
Pokémon gevechten organiseren in World of Warcraft.
|
Blauwe konijnen gaan schieten.
|
Citaat:
|
Op de betoging, SP.Asten uit gaan schelden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij weet natuurlijk niet dat Politicsinfo de voorloper is van Politics.be. Dat het Maarten Malaise van Politics.be was die in de beginjaren van dat forum een hoofdrol speelde bij Politicsinfo? Dat Maarten Malaise dit forum op gang trok door de forummers van Politicsinfo de weg te wijzen naar zijn eigen Politics.be? Dat Jurgen Verstrepen op Politicsinfo carriere maakte? Dat belgicist Roland Duchatelet er de sponsor en grote baas achter de schermen van was? |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=11 |
Citaat:
Ook al ben ik hier al een tijdlang niet meer "thuis", ik had evengoed meteen door uit welke hoek de wind stinkt voor peter. ;-) Ik had dat artikel al gelezen. Neen, niet in Doorbraak maar in Knack. Het is begrijpelijk dat belgisch-nationalisten hun billen liever fermpjes bijeen knijpen als het over de gevolgen van hun uiteenvallend Belziekske gaat. Ze beweren bij hoog en bij laag dat er voor eeuwig en een dag "Belg" op hun id-kaart zal staan, dus hun vrees is ofwel ongegrond...ofwel hun zekerheid geveinsd.Nochtans hoeft dat artikel hen niet de stuipen op het lijf te jagen daar de kans reëel is dat de franstaligen hun ultieme doel uiteindelijk toch bereiken, en Vlaanderen in de Franse invloedsfeer terecht komt als de euro valt. Iemand uit de EU-regionen voorspelde dat dit binnen dit en vijf jaar zal gebeuren. De belgicisten moet dus niet al te lang meer wachten om de feestneuzen op te zetten. |
Citaat:
Die windbuil... |
Citaat:
|
Citaat:
Daar vel ik ook geen oordeel over. |
Citaat:
8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben bewust een vrij gezellige vrijgezel. 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be