![]() |
"Geen eurocent voor Syrië 1212"
Ik wil iedereen oproepen om geen geld te geven aan Syrië 1212.
U kan hier lezen waarom u dat niet mag doen: http://rechtsactueel.com/2013/04/26/...or-syrie-1212/ Citaat:
|
Overschot van gelijk.
Iemand schreef hier reeds dat het niet om een natuurramp gaat n dat de arabische oliebroeders zwemmen in het geld. Dat zijzelf hun medemensen eens uit de shit helpen en hen misschien ook tegelijkertijd ven vragen om te stoppen met schieten? |
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet de schuld van de gewone Syrische burger dat de rebellen en het Syrische leger oorlogje spelen. |
Citaat:
|
![]() Kijk eens naar deze trienen. De linkse gutmensch met die naïeve blik in de ogen. Kijk eens hoe goed ze zijn. U op de trein komen vergiftigen met thee. Gij vuile egoïstische Vlaming, vervreemden zult ge. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wat je wel kan doen is: niet meer gaan stemmen. Oproepen tot burgerlijke ongehoorzaamheid. En oproepen tot haat aan het Europese parlement. |
![]() Slangen doet ook mee. Moet er nog zand zijn? Wie trapt hier nog in? |
Slangen...what's in a name...
|
"Een warme storting".
Kan vanalles betekenen. 8O |
Citaat:
|
Kunnen we Dexia niet schenken aan Syrië?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of moeten ze daarvoor nog overleggen met Belfius? |
Citaat:
De koning van de zuurtegraad geeft commentaar. |
Citaat:
Gôh van dat van die koning zou ik niet zo zeker zijn. Hoedanook beste verzuurde Xenofoon en alle andere verzuurde pezewevers hier op forum.be. Zeker is wel dat ik royaal gegeven heb aan Syrië. Wat een deplorabel zootje is rechts toch : liever kinderen zien creperen dan een luttel aantal eurocenten weggeven, maar wel hun schraperigheid en racisme (u leest het goed : racisme) achter een façade van drammerige argumenten verstoppen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be