![]() |
kan men de Saxen Coburgs als ( illegale ) immigranten beschouwen ?
Dat is toch een Duitse familie in feite ? Hoe kan dat nu dat die koning zijn van de Vlamingen en de Walen ?
|
Oprichting van de staat België in 1830 uit onvrede met den Hollander. Het werd opgericht door de toenmalige intellectuele en adellijke elite. Katholiek en eentalig Frans. Een nationaal congres verkoos de monarchie als bestuursvorm. Het huis Oranje werd uitgesloten en de Britten kwamen met een knul zonder land aanzetten. Een Duitser wonende in Engeland.
En nu zitten wij ermee. Dus ja, dat is dus al 182 jaar dat er Duitse asielzoekers aanwezig zijn in Laken. |
Citaat:
|
Duitsers, Vlamingen en Walen zijn Germaanse broedervolkeren.
Die horen nooit vreemdelingen voor elkaar te zijn. |
Citaat:
Als men de katholieke visie: 'hou jij ze dom dan hou ik ze arm' goed toepast kan men inderdaad een landloper op de troon placeren en achter de schermen de touwtjes in handen houden. |
In feite was Belgique ook maar tweede keuze voor hem. Hij was van plan om prins-gemaal van Engeland te worden :
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Het is best wel eens leuk om het boek van Paul Beliën, A Throne in Brussels te lezen!
Heerlijk! "onze" Leopold I was zelfs bigamist: hij was reeds gehuwd met ene Duitse deerne voordat hij met de nicht van Victoria huwde! Gewoon pure verarmde adel, mooie jongen en totale opportunist. Die laatste genen worden wèl doorgegeven! http://www.imprint.co.uk/books/belien.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Bron: Heath et al. Investigation of the fine structure of European populations with applications to disease association studies; European Journal of Human Genetics (2008) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lach eens, Nietzsche. Het is mooi weer buiten. |
Citaat:
Try again. |
Citaat:
Wachten tot morgen hé. Het schijnt dat de zon ook weer gaat schijnen. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() Ik weet niet wat je met jouw post precies wilde aantonen maar als je een boom wil opzetten over de verspreiding van de windpokken e.d. lijkt me dit niet het geschikte topic. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be