Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Oproep !!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=185798)

Pin en Puk 28 april 2013 06:50

Oproep !!!!

MET DEZE ROEP IK IEDERE BURGER OP OM BIJ DE KOMENDE VERKIEZINGEN DE EUROPESE LIJST TE NEGEREN.
M.A.W / NIET STEMMEN VOOR HET EUROPEES PARLEMENT

--------------------------------------------------------
Dit clubje zit daar enkel en alleen voor hun persoonlijk eigen belang ( de wedde ) en al wat ze doen is zich bemoeien met de interne politiek van andere landen of regios ( steeds ten nadele van ...)
Zolang dat dit clubje bestaat, weet ieder dat Vlaanderen NOOIT onafhankelijk kan worden.
Men heeft NOOIT aan een Vlaming gevraagd om lid te worden van dit clubje.
Neen, den dikke heeft dit gewoon door onze strot geduuwd.
----------------------------------------------------------
VLAMING, OPEN JE OGEN VOOR EUROPA ZE SLUIT

peter1962 28 april 2013 07:18

Of je nu stemt of niet voor het europees parlement, gaat geen enkel verschil maken. Zinloze oproep, wie tegen europa is kan zijn mening enkel politiek laten horen door op een anti-europa gezinde partij te stemmen.
Wat ik zeker niet zou doen overigens, Europa is belangrijk. Wat niet wegneemt dat de belachelijk hoge weddes en vergoedingen inderdaad zouden moeten aangepast worden.

subocaj 28 april 2013 07:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk (Bericht 6617201)
MET DEZE ROEP IK IEDERE BURGER OP OM BIJ DE KOMENDE VERKIEZINGEN DE EUROPESE LIJST TE NEGEREN.

Dit clubje zit daar enkel en alleen voor hun persoonlijk eigen belang ( de wedde ) en al wat ze doen is zich bemoeien met de interne politiek van andere landen of regio's ( steeds ten nadele van ...)
Zolang dat dit clubje bestaat, weet ieder dat Vlaanderen NOOIT onafhankelijk kan worden.
Neen, den dikke heeft dit gewoon door onze strot geduwd.

Niet stemmen?
1) De commissie word niet verkozen.
2) De parlementairen stemmen zo wie zo op zichzelf en zijn dan automatisch opnieuw verkozen.
3) N-VA-ers moeten zo wie zo Europees gaan stemmen, anders kan het Europees six pack niet rigoureus uitgevoerd worden en is Voka niet tevreden.
4) Vlamingen vinden koers, voetbal, Thuis, Familie, politici in spelletjes en 7X De Kampioenen veel interessanter dan Europese verkiezingen.

De schoofzak 28 april 2013 08:24

Europa is voor vele zaken, maar vooral op economisch vlak, voor ons van het allergrootste belang.
Dat belet niet dat er nog veel getimmerd moet worden aan die instellingen zoals ze actueel functioneren.

Kijk voor de rest eens naar de Vlaamse geschiedenis. De haven van Antwerpen, de kunst ... (zelfs onze bezetters eigenlijk ...): wij zijn altijd al internationalen geweest.

(voor de rest nog: ik moet een floeren aap schijten als ik de pvda'ers hoor op het vlak van organisatie van onze politieke overheid, omdat zij alleen maar een Machiavellistische logica hanteren.
Zij bleiren: leve b. , maar alleen maar omdat de PS, op dit ogenblik, hen nader aan de Marxistische rok hangt dan de partijen in Vlaanderen.
Zij bleiren: foei Europa, maar alleen maar omdat op dat niveau zij op dit ogenblik minder succesvol zijn.

Hun logica is niet logisch, maar enkel op korte termijn gericht op tijdelijk succes.

:lol:

Twigmuntus 28 april 2013 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6617206)
Of je nu stemt of niet voor het europees parlement, gaat geen enkel verschil maken. Zinloze oproep, wie tegen europa is kan zijn mening enkel politiek laten horen door op een anti-europa gezinde partij te stemmen.
Wat ik zeker niet zou doen overigens, Europa is belangrijk. Wat niet wegneemt dat de belachelijk hoge weddes en vergoedingen inderdaad zouden moeten aangepast worden.

Don't hold your breath.

In ieder geval, met stemmen zullen we het probleem van die perverse lonen niet oplossen.

Echte Waal 28 april 2013 08:58

En ik dacht dat de vlaamse revolutie eindelijk opgeroept werd...

graaf de bethune 28 april 2013 09:05

Gewoon voor de federale en regionale verkiezingen niet stemmen op de partijen die ons dit Europa, zonder ons te consulteren in een volksraadpleging, door de strot geduwd hebben, maw deze partijen federaal en regionaal afstraffen.Gewoon het kwaad bij de wortel aanpakken en verdelgen het uitschot a la Vrhfstdt.

subocaj 28 april 2013 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6617243)
Europa is voor vele zaken, maar vooral op economisch vlak, voor ons van het allergrootste belang.
Dat belet niet dat er nog veel getimmerd moet worden aan die instellingen zoals ze actueel functioneren.

Kijk voor de rest eens naar de Vlaamse geschiedenis. De haven van Antwerpen, de kunst ... (zelfs onze bezetters eigenlijk ...): wij zijn altijd al internationalen geweest.

(voor de rest nog: ik moet een floeren aap schijten als ik de pvda'ers hoor op het vlak van organisatie van onze politieke overheid, omdat zij alleen maar een Machiavellistische logica hanteren.
Zij bleiren: leve b. , maar alleen maar omdat de PS, op dit ogenblik, hen nader aan de Marxistische rok hangt dan de partijen in Vlaanderen.
Zij bleiren: foei Europa, maar alleen maar omdat op dat niveau zij op dit ogenblik minder succesvol zijn.

Hun logica is niet logisch, maar enkel op korte termijn gericht op tijdelijk succes.

:lol:

Internationalen met een taalgrens op maximaal 80 km van Noord tot Zuid.

Ik denk dat Machiavelli zich een breuk zou lachen als hij de verkiezingsprogramma's van de N-VA van 2007 en 2010 las en dan vergeleek wat ze ervan terecht gebracht hebben tot heden.
Verkozenen veel. Bereikt niets. Uitgevoerd????

Ik wist niet dat we met onze logica zo dicht bij de N-VA logica zaten.

mvd 28 april 2013 09:25

Citaat:

Dit clubje zit daar enkel en alleen voor hun persoonlijk eigen belang ( de wedde ) en al wat ze doen is zich bemoeien met de interne politiek van andere landen of regios ( steeds ten nadele van ...)
Zolang dat dit clubje bestaat, weet ieder dat Vlaanderen NOOIT onafhankelijk kan worden.Men heeft NOOIT aan een Vlaming gevraagd om lid te worden van dit clubje.

Zolang Vlamingen op SPA, VLD, CD&V stemmen zal Vlaanderen niet onafhankelijk worden.

Over Europa: Niet stemmen heeft geen enkele zin: al is de opkomst 40%, daar halen Barosso en Van Rompuy de schouders bij op. Geen seconde zijn zij onder de indruk van een lage opkomst. Het beste dat we kunnen doen is op een anti-Europese partij stemmen. Vlaanderen heeft een Grillo nodig of een Alternativ

quercus 28 april 2013 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6617266)
En ik dacht dat de vlaamse revolutie eindelijk opgeroept werd...

Je moet dringend eens teruggaan naar een van jullie lyrisch bezongen "immersiescholen".

Echte Waal 28 april 2013 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6617293)
Je moet dringend eens teruggaan naar een van jullie lyrisch bezongen "immersiescholen".

Nee, da's correct vlaams.:roll:

4x10E6 28 april 2013 12:11

Citaat:

HOE BEDOELT U ?

Libro 28 april 2013 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6617437)

Maintenant tu vas un corridor... :roll:

manta 28 april 2013 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6617444)
Maintenant tu vas un corridor... :roll:

:rofl:

quercus 28 april 2013 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6617437)

Dan moet je verhuizen naar een forum waar de discussies in het dialect worden gevoerd.

Echte Waal 28 april 2013 12:25

vlaamse humor... :roll:

Echte Waal 28 april 2013 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6617454)
Dan moet je verhuizen naar een forum waar de discussies in het dialect worden gevoerd.

Ik heb het vlaams geleerd met echte vlamingen, misschien te 'lageschoold' voor u... :roll:

gertc 28 april 2013 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6617206)
Wat ik zeker niet zou doen overigens, Europa is belangrijk.

Zoals?

gertc 28 april 2013 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6617243)

Het blijft vreemd hoe mensen die -terecht- pleiten voor de afbraak van het Belgisch monster ondertussen volop het Europese monster steunen.

4x10E6 28 april 2013 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gertc (Bericht 6617474)
Het blijft vreemd hoe mensen die -terecht- pleiten voor de afbraak van het Belgisch monster ondertussen volop het Europese monster steunen.

WELNEEN DAT IS HELEMAAL NIET VREEMD WANNEER MEN VAN DE GEDACHTE VERTREKT DAT "MENSEN DIE PLEITEN VOOR DE AFBRAAK VAN HET bELGISCHE MONSTER" EEN PATJETOE VAN KLUNZEN ZIJN DIE ER VOLLEDIG NAAST ZITTEN.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be