![]() |
Zou je als Vlaming ook negatief staan mochten wij de nieuwe Nederlandse koning krijge
Zou je als Vlaming ook negatief staan mochten wij de nieuwe Nederlandse koning krijgen
Het nieuwe Nederlandse koningspaar is voor mij prachtig. Dit zijn echt mensen van hun volk, zij spreekt beter Nederlands als onze Belgische koningen, koniginnen, pronsen enz ... te samen Deze mensen zijn joviaal, niet achterbaks en zijn fier om Nederlander te zijn, m.a.w : zij zijn fier op hun Nederlandse burgers. Lach maar met de Nederlanders, ten opzichte van hen zijn wij boeren ( ik neem mij er zelf bij) Waarom hebben wij toch zo een bende inteelt ajuinen ??? |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Maar omdat er weer enkelen gaan komen huilie huilie doen omtrent de drastische maatregel van hierboven en nog ander gezeur omtrent barbaarsheid en wat nog allemaal, hier een steekhoudend argument:
![]() |
Citaat:
Jij voelt je echt een thug guy als je het over dat soort zaken hebt hé? |
Citaat:
|
Ik ga voor de republiek Vlaanderen, deelstaat van Europa.
Dat de hooggeborene uit Den Haag een sympathieke knul is, met de bijnaam van prins pils, kan ik waarderen, maar is voor de rest heel erg irrelevant. Dat onze taaigeborene met de bijnaam prins hark een beetje problemen heeft door zijn bescheiden IQ, waardoor men hem constant op de ziel drukt van zoveel mogelijk te zwijgen en zeker heikele kwesties te trachten te omzeilen, is in wezen ook irrelevant. Zelfs al maken we er gretig gebruik van om de koningsgezinden en bubbers op stang te jagen. Een staatshoofd moet verkozen worden; en herverkozen of niet herverkozen worden. :lol: |
Citaat:
Of er inhoudelijk meer achter zit dan bij ons, is een andere vraag en weet eigenlijk niemand. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zullen op den duur ook wel stijve harken worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vlaanderen zijn missie is een onafhankelijke republiek |
Citaat:
|
Citaat:
To your point, ze hebben duidelijk te veel hun best gedaan hem te redden en het koningshuis doet niet aan euthanasie, beulen zijn het. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be