Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Cheeren voor Laurette! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=185852)

BigF 29 april 2013 22:09

Cheeren voor Laurette!

:cheer: Laurette :cheer:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gazet
Toxicoloog Jan Tytgat (KU Leuven) is voorstander van een proefproject waarbij de Belgische overheid zelf overgaat tot het kweken en verkopen van cannabis.
....
Minister van Volksgezondheid Laurette Onkelinx (PS) sluit een proefproject niet uit. "We moeten daarover nadenken met deskundigen", verklaarde ze aan de openbare omroep.

Snerror 29 april 2013 22:15

Alsof cannabis iets positief is... Niet dat ik resoluut anti ben maar het doet meer kwaad dan goed.

BigF 29 april 2013 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 6619295)
Alsof cannabis iets positief is... Niet dat ik resoluut anti ben maar het doet meer kwaad dan goed.

Dat is net zo met bier, wijn, medicijnen, koffie, facebook, comazuipen, ons koningshuis, CO2, BDW, boksen, suiker, McDonalds, fijn stof, extremisten, platte kak en koppijn.
Maar daar gaat het hier niet over.
Hier wordt gecheerd. Meer niet.
Kijk, zo moet dat:

Everytime 29 april 2013 22:25

C'était bien chez Laurette quand on faisait la fête
Elle venait vers nous, Laurette!:lol:
http://www.youtube.com/watch?v=v4kdehcAYnw

Kameraad Mauser 29 april 2013 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 6619302)
Dat is net zo met bier, wijn, medicijnen, koffie, facebook, comazuipen, ons koningshuis, CO2, BDW, boksen, suiker, McDonalds, fijn stof, extremisten, platte kak en koppijn.
Kijk, zo moet dat:

Correctie: :cheer: marihuana :cheer:

Snerror 29 april 2013 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 6619302)
Kijk, zo moet dat:

Respect voor uw mening maar ik kan alleen cheeren voor Laurette als ze mij m�*nstens 5 uur waterboarden. :p

manta 30 april 2013 06:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 6619291)

De overheid en privatiseren..........
Binnen 't jaar heeft monsanto 't contract binnen...
Dan heb je alvast onkruidvrije weed...

Flippend Rund 30 april 2013 06:49

:cheer: nieuwe accijnzen :cheer:

hollande 30 april 2013 06:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 6619380)
Respect voor uw mening maar ik kan alleen cheeren voor Laurette als ze mij m�*nstens 5 uur waterboarden. :p

eens verzuurd.......................................... ....
dat waterboarden wil ik graag doen.

manta 30 april 2013 07:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 6619520)
:cheer: nieuwe accijnzen :cheer:

Vlaams wietgeld voor waals bosbeheer...Of zo...:-(

BigF 30 april 2013 07:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6619515)
De overheid en privatiseren..........
Binnen 't jaar heeft monsanto 't contract binnen...
Dan heb je alvast onkruidvrije weed...

Txiki 30 april 2013 07:12

maar zonder tet

Klojo eerste klas 30 april 2013 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 6619380)
Respect voor uw mening maar ik kan alleen cheeren voor Laurette als ze ((((mij)))) haar m�*nstens 5 uur waterboarden. :p

Enfin, ik zou dat toch zo schrijven.....minder pijnlijk voor jou... :lol:

Klojo eerste klas 30 april 2013 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6619544)
maar zonder tet

:cheer: Laurettetet :cheer:
Alhoewel, toch maar eerst laten zien, hé.... :twisted:

Marie van de koster 30 april 2013 16:10

Lied voor Laurette (op de melodie van "Rosetta are you betta") :

Lauretje
sch..t in 't bedje
zij sch..t wel, wel, wel
:lol:

Universalia 30 april 2013 16:29

Citaat:

Leuke opsomming, maar laat ons alvast beginnen met deze lijst niet langer te maken dan hij al is door er nog wat cannabis aan toe te voegen.

Cannabis (wiet) is en blijft een drug.
Ik zal het anders formuleren want velen vinden het geen drug maar toch is het de aanloop naar ... hard drugs ...
Cannabis is een bewustzijnsveranderende bloem met een verdovende werking.
Weg met die rotzooi dus.(even nalezen hoeveel ongevallen er de laatste tijd gebeuren waarbij men nadien de vaststelling maakt dat het om personen gaat die onder invloed zijn van ... ) :cheer:

Legaliseren, tjah de normale burger zal daar weinig of niets over in de pap te brokken hebben (mevrouw zal daar aan verdienen zeker :roll:) maar ik ben eerder van mening dat men dit plantje voorgoed uit de wereld zou moeten helpen. Genetische manipulatie misschien?

manta 30 april 2013 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6620121)
ik ben eerder van mening dat men dit plantje voorgoed uit de wereld zou moeten helpen. Genetische manipulatie misschien?

Ze proberen dat plantje al jaren uit te roken maar 't verdwijnt maar niet...

Kameraad Mauser 30 april 2013 17:26

Citaat:

Leuke opsomming, maar laat ons alvast beginnen met deze lijst niet langer te maken dan hij al is door er nog wat cannabis aan toe te voegen.

Ik zal het anders formuleren want velen vinden het geen drug maar toch is het de aanloop naar ... hard drugs ...
Weg met die rotzooi dus.(even nalezen hoeveel ongevallen er de laatste tijd gebeuren waarbij men nadien de vaststelling maakt dat het om personen gaat die onder invloed zijn van ... ) :cheer:

Legaliseren, tjah de normale burger zal daar weinig of niets over in de pap te brokken hebben (mevrouw zal daar aan verdienen zeker :roll:) maar ik ben eerder van mening dat men dit plantje voorgoed uit de wereld zou moeten helpen. Genetische manipulatie misschien?

Lees eens wat wetenschappelijk werk daaromtrent. Trouwens de stepping stone theorie is allang achterhaald.

Snerror 30 april 2013 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hollande (Bericht 6619522)

eens verzuurd.......................................... ....
dat waterboarden wil ik graag doen.

Hoezo verzuurd? Jij hebt toch ook politici waar je niet voor zou cheeren?

manta 30 april 2013 17:59

Citaat:

Trek het u niet aan, 't is de belgische overheid, die kunnen nog geen straat aanleggen zonder er een knoeiboel van te maken, tien tegen één zetten ze gewoon ergens een veld vol met kemp en verlappen ze dat...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be