![]() |
De NVA en "beleid"
Onze aller leider poneert alweer een oplossing die qua populisme, achterlijkheid en venijn niet moet onderdoen voor de eerdere voorstellen.
Te weinig geld? Meer GAS boetes! http://www.standaard.be/cnt/DMF20130430_00561813 Vinden jullie NVA'ers dit goed beleid of hebben zelfs jullie, al heeft het genie van Angtwaarpe het voorgesteld, bedenkingen? |
Hoe kan je daar een ernstige bedenking bij formuleren zoals dat daar staat weergegeven? Zonder uitleg, zonder toelichting, zonder duiding... slechts een toneelfilmpke. Van populistisch gezeik gesproken.
|
Citaat:
|
K&k.
|
Citaat:
Wat de kiezer er van denkt, dat gaan we een eerste gedacht van krijgen in mei volgend jaar. :oops: |
Citaat:
Gij staat precies met diene mens op en gaat er mee slapen. Zelfs uw avatar is een foto van BDW. Zeker dat ge geen problemen hebt... |
Citaat:
|
Dat filmpje is een collage van verschillende problemen waar steden mee kampen.
Bart de Wever heeft het over het bestrijden van overlast aan de hand van GAS-boetes. Iets doen aan de financiële problemen komt in het filmpje ook aan bod, maar er wordt nergens een link gelegd tussen het oplossen van de financiën enerzijds en GAS-boetes anderzijds. Los van het filmpje, er is reeds meerdere malen gesteld dat de GAS-boetes een middel zijn om orde en tucht na te streven in de steden, vandalisme en overlast tegen te gaan en NIET als doel hebben om geld te verdienen. Au contraire zelfs, GAS-boetes uitschrijven kost meer aan middelen dan het opbrengt. GAS-boetes zijn een investering, geen inkomstenbron. mvg. Sint Ignacius |
1. D�*t heb ik niet gehoord : te weinig geld...meer gasboetes
2. Dat betekent dus dat jij liegt. 3. Het is niet de eerste keer dat jij 'de waarheid geweld aandoet'. 4. Leugens, daar heb ik mijn buik van vol. 5. Leugenaars, die verwijs ik naar mijn negeerlijst. 6/ Nog een prettig leven, verder. |
![]() opnieuw een boeiende post van Tommm |
Citaat:
|
Waarom houdt De Zever zo veel van GAS? 8O
|
Citaat:
Stuur dat geniaal idee vlug naar de famille royale de Laeken, dat ze het kunnen verwerken in hun volgende boodschap aan de natie. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
- de Vlaamse, die laten ze controleren door de staatsveiligheid - de Franstalige, die ze zelf af en toe eens polsen, kwestie van de PS-familie op tijd wat goede raad te geven. :-D |
Een paar reacties hier (NB).
De wind is weer aan het draaien in vlaenderen. Na zijn "prestatie" op lokaal niveau zal De Zever nooit hoger raken. :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De gewone Vlaming, die moet in 't oog gehouden worden !! Maar inderdaad, niet alleen door de staatsveiligheid, maar ook door de rijkswacht, de politie, de belastingen, de sociale inspectie en last but not least de voetbalbond. :-D |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be