Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Groot-brussel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=185899)

De Brabander 30 april 2013 19:35

Groot-brussel

Wat is er volgens de flaminganten mis met Groot-Brussel? Dat is een uitvinding van de door hen geadoreerde nazi's, nee? Gross-Brüssel ist eine Deutsche Erfindung ! Bovendien zeggen de flaminganten dat Brussel hun communautaire hoofdstad is. Welk "volk" is nu tegen de uitbreiding van zijn eigen hoofdstad?

BonBon 30 april 2013 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 6620315)
Wat is er volgens de flaminganten mis met Groot-Brussel? Dat is een uitvinding van de door hen geadoreerde nazi's, nee? Gross-Brüssel ist eine Deutsche Erfindung ! Bovendien zeggen de flaminganten dat Brussel hun communautaire hoofdstad is. Welk "volk" is nu tegen de uitbreiding van zijn eigen hoofdstad?

Brussel is een ander land, da's alles.

Als we België terug eengemaakt, 2-talig en democratisch krijgen is dat uiteraard een non-probleem, maar zover komt het nooit, dus wordt het splitsing.

quercus 30 april 2013 19:50

Citaat:

Weer een beetje aan het trollen ja?

Inderdaad, zodra de Duitsers in Mei 1940 in Brussel toekwamen stelden ze vast hoe dom en achterlijk "Bruxelles" werd bestuurd. Dus maakten zij er prompt "Grosz Brüssel" van. Dat was een van de weinig goeie dingen die de Nazi's hier gedurende de vijf oorlogsjaren uitgevoerd hebben. Zodra ze het afbolden waren de francofone Ganzendonck-baasjes van la capitale er als de kippen bij om de oude toestand te herstellen.

Verder wil ik uw aandacht erop vestigen dat ik, als overtuigd Vlaamsgezinde, uw beledigingen volstrekt niet pik. U beledigt zowel mijzelf als mijn familie. Tijdens WO2 was mijn vader vijf jaar in actieve dienst op zee bij de Britse Royal Navy. Adoratie voor de Nazi's zat er bij ons niet in. Je bent wat al te voortvarend, Belgicistisch mannetje, en daarvoor zou je gerust van dit forum mogen geband worden.

BonBon 30 april 2013 20:00

"Grosz Brüssel"? Wist ik eigenlijk niet, dus de Walen en de BUB zijn voorstander van een "Grosz Brüssel", handig om die connectie te weten. :-)

quercus, ze weten niet beter, de media zegt dat ze zo moeten denken dus dat doen ze.

Boyke 30 april 2013 20:01

Ja De Brabander beledigt de Vlamingen, maakt zich schuldig aan Vlamingenhaat en verdient een berisping op zijn minst!

Another Jack 30 april 2013 20:05

Huilies.

BonBon 30 april 2013 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6620361)
Huilies.

Direct starten met een Godwin was alvast niet z'n sterkste zet. :-)

quercus 30 april 2013 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6620361)
Huilies.

Povere en stupiede reactie.

Wanneer je lik op stuk geeft ben je volstrekt geen "huilie".

Another Jack 30 april 2013 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6620365)
Povere en stupiede reactie.

Wanneer je lik op stuk geeft ben je volstrekt geen "huilie".

Toch wel, huilie.

Snerror 30 april 2013 20:14

Citaat:

Waarom moet Brussel uitbreiden? Zij zijn de enige stadsbewoners die dit willenn. Antwerpenaren, Amsterdammers, Parijzenaars, etc vragen dat allemaal niet. Me dunkt dat de verspreiding van de Franse taal het enige motief is.

quercus 30 april 2013 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6620371)
Toch wel, huilie.

Je antwoord gelijkt op dat van een zesjarige ... :roll:

BonBon 30 april 2013 20:38

Citaat:

Waarom moet Brussel eigenlijk uitbreiden? Dat ze wat hoogbouw zetten in de vlaamse rand hé, dat gebeurt nu ook al of moet het onder Brussel/Frans bewind gebeuren?

BonBon 30 april 2013 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6620410)

En wat doe je met een lastige zesjarige? Juist, negeren.

De Brabander 30 april 2013 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6620338)

Inderdaad, zodra de Duitsers in Mei 1940 in Brussel toekwamen stelden ze vast hoe dom en achterlijk "Bruxelles" werd bestuurd. Dus maakten zij er prompt "Grosz Brüssel" van. Dat was een van de weinig goeie dingen die de Nazi's hier gedurende de vijf oorlogsjaren uitgevoerd hebben. Zodra ze het afbolden waren de francofone Ganzendonck-baasjes van la capitale er als de kippen bij om de oude toestand te herstellen.

Verder wil ik uw aandacht erop vestigen dat ik, als overtuigd Vlaamsgezinde, uw beledigingen volstrekt niet pik. U beledigt zowel mijzelf als mijn familie. Tijdens WO2 was mijn vader vijf jaar in actieve dienst op zee bij de Britse Royal Navy. Adoratie voor de Nazi's zat er bij ons niet in. Je bent wat al te voortvarend, Belgicistisch mannetje, en daarvoor zou je gerust van dit forum mogen geband worden.

Straks ga je nog ontkennen dat een belangrijk deel van de "Vlaamse" beweging met de nazi's gecollaboreerd heeft.

Another Jack 30 april 2013 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6620410)

Nog één jaar ouder en we kunnen samen monopolie spelen.

BonBon 30 april 2013 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 6620415)
Straks ga je nog ontkennen dat een belangrijk deel van de "Vlaamse" beweging met de nazi's gecollaboreerd heeft.

Walen toch ook?

Echte Waal 30 april 2013 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6620338)

Is zijn vlaams OK?

De Brabander 30 april 2013 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 6620372)
Waarom moet Brussel uitbreiden? Zij zijn de enige stadsbewoners die dit willenn. Antwerpenaren, Amsterdammers, Parijzenaars, etc vragen dat allemaal niet. Me dunkt dat de verspreiding van de Franse taal het enige motief is.

Waarom moet België splitsen? Alleen jullie belachelijk clubje is daarvoor.

De Brabander 30 april 2013 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BonBon (Bericht 6620417)
Walen toch ook?

Enkele wallinganten, zeer zeker. Maar die houden vandaag geen Ijzerwakes om die "glorieuze" tijd te verheerlijken.

BonBon 30 april 2013 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 6620421)
Enkele wallinganten, zeer zeker. Maar die houden vandaag geen Ijzerwakes om die "glorieuze" tijd te verheerlijken.

19% is meer dan 'enkele', "Het rexisme deed het verrassend goed onder de Waalse middenstand en deels ook onder kantoorbedienden en kleine boeren."

Rex was een Katholieke anti marxistische strekking, dus alle katholieken in de kerk en anti-marxisten zijn Rex aanhangers?

ijzerwake = "Nooit meer oorlog, Zelfbestuur en Godsvrede"
http://nl.wikipedia.org/wiki/IJzerwake

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be