![]() |
Provincie-raadseltje uit VLAAMS-BRABANT (tip: sanitair cordon rond N-VA) (tip
Liever een francofoon die zich niet wil aanpassen, dan een nva'er !!
Als de stemming geheim is, dan 'durven' ze een sanitair cordon hanteren. titel: Provincieraadsel uit VLAAMS-BRABANT ondertitel: Citaat:
Citaat:
|
Brabant is absoluut niet Vlaams. U vergist zich.
|
Citaat:
Dank je, :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is toch niet verboden op een UF'er te stemmen? Of mag dat ook al niet meer? (cordon sanitaire misschien?)
|
Citaat:
De N-VA schaft de provincieraden toch af in 2014. Of is dat punt uit hun programma ook al passé? Of worden ze hervormd tot privé eigendom van de particratie, om de postjes te behouden en er vriendjes te kunnen plaatsen, zoals de Senaat, dat ook een nutteloos instrument zou zijn? |
Citaat:
Verdere discussie hierover graag in een draad met dat onderwerp; draad die liefst begint met de grondvod, artikel 5. geen dank je meer deze keer . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat waren de programma's van de kandidaten voor die functie? Misschien zijn er gewoon een paar mensen die een inhoudelijke stem uitgebracht hebben in plaats van in het populisme van de N-VA mee te gaan.
De N-VA moet niet wenen dat ze niet verkozen zijn voor het postje waar ze op gehoopt hadden. Ze moeten gewoon de volgende keer met een beter programma uitpakken voor die specifieke functie. Bovendien, als de enige kandidaten twee extremen zijn, dan hebben de meesten waarschijnlijk gewoon op het minst slechte gestemd. Ik kan me voorstellen ook een N-VA'er nóg slechter dan Thiéry te kunnen vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge moet dus niet beginnen triomferen ... Er is enkel aangeduid dat 7 provincieraadsleden liever iemand verkozen die zich weigert van zich aan te passen, dan een autochtone Vlaming. Voor de cultuurregio Pajottenland - Zenne-vallei. Zou het toeval zijn dat er één fractie is met 7 provincieraadsleden ? :-D |
Citaat:
Hou uw gezever en getrol nu eens uit serieuze draden. |
Ik prijs mij gelukkig dat ik geen N-VA'er ben. 'n Kopzorgen dat die mensen hebben!
Ik vraag me soms af of er zoiets bestaat als collectieve hypochondrie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be