Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Chapeau voor de tjeven (https://forum.politics.be/showthread.php?t=185997)

nihao 3 mei 2013 08:11

Chapeau voor de tjeven

(Beetje tegen mijn goesting, maar allez vooruit.)

De eerste partij die durft kiezen voor rekeningrijden (ook voor personenwagens) !

(Het helpt natuurlijk wel dat dat de é n i g e manier is om iets aan de files te doen, maar bon.)

giserke 3 mei 2013 08:17

En gij gelooft die idioten nog? 8O

Gun 3 mei 2013 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nihao (Bericht 6623509)

De eerste partij die durft kiezen voor rekeningrijden (ook voor personenwagens) !

(Het helpt natuurlijk wel dat dat de é n i g e manier is om iets aan de files te doen, maar bon.)

Dus diegene die gaan werken, die bepalend zijn om de economie te doen draaien nog eens extra belasten?

verhoog gewoon de loonlast en je hebt hetzelfde effect

Vette Pois(s)on 3 mei 2013 08:44

Ik wacht op een dacia en kia taks

Txiki 3 mei 2013 11:08

Citaat:

Zo snel zijn de schapen al terug in de kudde, se... :roll:

Kylero 3 mei 2013 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6623514)
En gij gelooft die idioten nog? 8O

Ze bestaan dus echt die CD&V ers....

Txiki 3 mei 2013 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kylero (Bericht 6624013)
Ze bestaan dus echt die CD&V ers....

Ongelooflijk, he...

Libro 3 mei 2013 15:55

Citaat:

Reden te meer om NIET voor CD&V te stemmen. Ik stem sowieso niet op christelijke partijen én ik wil geen spionnen in mijn auto, ik wil nog twee maanden zomervakantie voor mijn kinderen en als ambtenaar stem ik niet voor de zoveelste doodgravers van mijn beroep.

De Brabander 3 mei 2013 17:01

Citaat:

In ruil voor twee weken minder zomervakantie voor de kinderen, zeker? Laat maar zitten.

Boyke 3 mei 2013 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6624145)
Reden te meer om NIET voor CD&V te stemmen. Ik stem sowieso niet op christelijke partijen én ik wil geen spionnen in mijn auto, ik wil nog twee maanden zomervakantie voor mijn kinderen en als ambtenaar stem ik niet voor de zoveelste doodgravers van mijn beroep.

Bravo ! Bravissimo !

Kameraad Mauser 3 mei 2013 20:15

Gewoon niet gaan stemmen. Geen blanco of een streep erdoor. Gewoonweg niet uit uw huis komen.

Nietzsche 3 mei 2013 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser (Bericht 6624444)
Gewoon niet gaan stemmen. Geen blanco of een streep erdoor. Gewoonweg niet uit uw huis komen.

Gewoon gaan stemmen. Geen blanco/streep erdoor of niet uit je huis komen gedoe. Gewoon gaan en stemmen.

Kameraad Mauser 3 mei 2013 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6624462)
Gewoon gaan stemmen. Geen blanco/streep erdoor of niet uit je huis komen gedoe. Gewoon gaan en stemmen.

O ja? Op wat dan?

-Jo- 3 mei 2013 22:56

Het is HOOG tijd dat de Vlaming definitief komaf maakt met die politieke schandvlek die sinds bijna 2 eeuwen op haar rust: het kalotendom.

Kameraad Mauser 3 mei 2013 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6624657)
Het is HOOG tijd dat de Vlaming definitief komaf maakt met die politieke schandvlek die sinds bijna 2 eeuwen op haar rust: het kalotendom.

2!

giserke 3 mei 2013 23:04

Die vadsige tsjeven, en zij die hier op het forum komen posten met "chapeau voor de tsjeven" mogen ze ook meenemen?
Hoe lomp moet je niet zijn om dergelijke titel te bedenken met al wat we weten van die stront partij?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be